Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
Putins paplašina armijas bāzes un gatavojas pārvietot vairāk karaspēka pie Eiropas robežām
Krievijas banku sektors pamatīgi ļogās un sagāzīsies ar lielu blīkšķi – kādas jau ir pirmās iespējamās tā pazīmes
14 nepārprotamas pazīmes, ka jums ir sākusies pusmūža krīze. Ko darīt?
ASV dolāra vērtība krītas. Vietējais degvielas tirgotājs spriež, vai cenas arī mūsu DUS saruks vēl vairāk
Mājas
Kost var visi suņi, kam ir zobi! Bērniem un ģimenēm “drošās” un “nedrošās” suņu šķirnes
FOTO. Ar krāšņiem un sirsnīgiem amatu svētkiem “Viena diena mūsmājās” Brīvdabas muzejs atklājis vasaras sezonu
Viedoklis
Pēteris Apinis. Mākslīgais intelekts sabiedrības veselībā
VIDEO. Neticami skaists mirklis Mežaparkā! Cilvēki apstājas, lai vienotos kopīgā dziesmā ar Rīgas dzintara kori
Dārzs
Vēlos paslēpties no kaimiņiem… Labākie lapukoki skaistam dzīvžogam
Dārzs
VIDEO. “Sveces pret salnu tomēr nav laba ideja!” Dārznieks stāsta, kā netīšām gandrīz nodedzinājis visu siltumnīcu