Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Dzīvības vērtība ir pārspīlēta.” Krievijas valsts televīzijas kanālā krievus aicina izdarīt pašnāvību
TV24
“Garām braucošais trolejbuss ir skaļāks par “Ghetto Games”!” Elbakjana atbilde dusmīgajiem Grīziņkalna iedzīvotājiem
TESTS. “Dar, ko var, dar, ko var, Latvijai ir jāuzvar!” Īsti hokeja fani spēs atbildēt pareizi vismaz uz 8 no 10 jautājumiem
TV24
Strautiņš: Tagad parādās frāzes “konsolidācija”, “jostu savilkšana”, kas rada ļoti nepareizas asociācijas