Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
“Apnika! Še, ēdiet!” Dānijas zoodārza šokējošais aicinājums izsauc sašutumu pat Latvijas sabiedrībā
Kremlī aug paranoja: aiz Putina apsargu mugurām manītas līdz šim neredzētas ierīces
Kokteilis
Keitas Midltones izskats raisa bažas par viņas veselību: anonīmi avoti atklāj, cik viņa sver
VIDEO. Zirgs atmodina savu iekšējo Maiklu Džeksonu un sasmīdina pusi pasaules
Ārstu rokās Pļavniekos izdziest 18 gadus vecas meitenes dzīvība; policija brīdina par satraucošu tendenci
Tramps pirmo reizi publiski komentē notikušās sarunas, Baltais nams – plānotās sankcijas
RAKSTA REDAKTORS
“Puiši dejošanā ir kā siltumnīcas gurķi – tie jāvēdina, jālaista, jāslavē un jāvaktē!” Daņiļevičs par gaidāmo “Dziesma dejo. Deja skan” pasākumu Mežaparkā
TESTS. Ja atpazīsti vismaz 8 fobijas pēc nosaukuma, tavs IQ līmenis, visticamāk, ir virs vidējā
TV24
“Nevis ražojot saldējumu, bet patronas!” Vārpiņš par naudas lietderīgu izmantošanu un birokrātijas murgu Latvijā
Šie amati Eiropā kļūst par karjeras zelta bedri – darbiniekus medī kā trakus