Foto – Timurs Subhankulovs

Klientu centrs lauku cilvēkiem
 0

Zemkopības ministrijā (ZM) vakar atklāja Klientu apkalpošanas centru, kur patlaban var saņemt divu šīs ministrijas pakļautības iestāžu pakalpojumus.

Kokteilis
2026. gada upuri: šīs zodiaka zīmes saņems skarbu mācību no likteņa
Eiropa ir brīdināta! Krievijas “Pastardienas radio” pārraida 15 šifrētus ziņojumus; pieminēta arī Latvija 90
Apstiprināts galējais prāmja “Estonia” katastrofas cēlonis. Tas ir negaidīts 24
Lasīt citas ziņas

Kopš vakardienas ZM 2. stāvā, bet no 1. decembra – arī visās deviņās Lauku atbalsta dienesta (LAD) reģionālajās pārvaldēs ikviens lauksaimnieks varēs saņemt LAD un Lauksaimniecības datu centra astoņus pakalpojumus, kā arī uzzināt par Valsts augu aizsardzība dienesta, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras, Valsts meža dienesta un Pārtikas un veterinārā dienesta sniegtajiem pakalpojumiem. “Patlaban ir apvienotas visu mūsu pakļautības dienestu informatīvās sistēmas un lauksaimnieks vairāku šo iestāžu pakalpojumus var saņemt vienuviet. Būs arī jauni pakalpojumi, kas padarīs ērtāku lauku saimnieku ikdienu,” izveidotās vienas pieturas aģentūras priekšrocības komentēja zemkopības ministre Laimdota Straujuma.

LAD direktore Anna Vītola-Helviga teic, ka visi LAD zvanītāju tālruņu zvani nonāks Klientu centrā, kur uz jautājumiem atbildēs piecas darbinieces. Ja zvanītāja jautājumi būs pārāk sarežģīti, tad zvanu pāradresēs ekspertiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Krista Garkalne, Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padomes speciāliste: “Šāda apkalpošanas centra izveide ir apsveicama, bet to, cik aktīvi lauksaimnieki izmantos jauno sistēmu, rādīs laiks. Tomēr, ņemot vērā to, ka jau pirms atklāšanas centrā bija redzami klienti, tas rāda, ka šis apkalpošanas centrs būs visnotaļ iecienīts klientu – lauksaimnieku vidū!”

ZM Klientu apkalpošanas centra izveidē ieguldīta Eiropas reģionālās attīstības fonda nauda – 
100 443 lati.

Saikni ar iedzīvotājiem ir izveidojušas arī citas ministrijas, tomēr ZM savas uz lauksaimniecību un laukiem orientētās specifiskās darbības dēļ to pacēlusi ļoti augstā līmenī.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.