Tramvajs Jaunķemeros pirms Pirmā pasaules kara.
Tramvajs Jaunķemeros pirms Pirmā pasaules kara.
Arhīva foto

Ko avīzes rakstīja pirms 100 gadiem – 1922. gada 23. maijā 0

Lilija Limane, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Latvijas Vēstnesis

Piecas lietas, kuras kaķi dara katru dienu, taču uzskatīs jūs par lielākajiem ienaidniekiem, ja tajās iejauksieties
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “Ārsts sēž kabinetā, bet pie viņa aiziet nevar, kas tas par absurdu Latvijā?” Jānis parāda neloģisko sistēmu valstī 42
RAKSTA REDAKTORS
“Es strādāju divos darbos, bet iekrāt neko nevaru, aug divas meitas, vēl kredīts!” Latvijas Radio 2 ētera balss Kaspars par reālo ekonomisko situāciju Latvijā
Lasīt citas ziņas

Ķemeri. 1. jūnijā divi privātuzņēmēji, Frīdrihs Veidemans un Jānis Elksnīts, atklās motortramvaju satiksmi starp Ķemeru dzelzceļa piestātni un Ķemeru jūrmalu. Minētie uzņēmēji dabūjuši šo koncesiju uz 7 gadiem. Patlaban krievsliežu platuma ceļš jau uzbūvēts līdz Vēršupes tiltam.

Atliek vēl likt vienu kilometri ceļa. Materiālu dod valdība, bet darbs un ripojošais sastāvs nāk no uzņēmēju puses. Apmēram 8 kilometri garais ceļa gabals izies ne uz veco elektrisko tramvaju ceļu, bet uz Bigauņciemu – tuvāk jūrmalai. Jaunķemeros uzņēmēji cels kafejas restorānu publikas atpūtai. Viens brauciens ar motoru maksās 12 rbļ. no personas. Līdz ar piekabināmo vagonu motors varēs uzņemt 70 pasažierus.