Tramvajs Jaunķemeros pirms Pirmā pasaules kara.
Tramvajs Jaunķemeros pirms Pirmā pasaules kara.
Arhīva foto

Ko avīzes rakstīja pirms 100 gadiem – 1922. gada 23. maijā 0

Lilija Limane, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma

Latvijas Vēstnesis

10 lietas, kas bez žēlastības jāizmet no mājas līdz Jaunajam gadam. Vismaz viena no tām ir teju katram
Kokteilis
Auns – melns, Lauva – balts: neveiksmīgākā krāsa katrai zodiaka zīmei
TV24
“Karš nebeigsies ar vienas vai otras puses pilnīgu kapitulāciju, bet…” Vēsturnieks atklāj, kā beigsies šaušalīgais karš Ukrainā
Lasīt citas ziņas

Ķemeri. 1. jūnijā divi privātuzņēmēji, Frīdrihs Veidemans un Jānis Elksnīts, atklās motortramvaju satiksmi starp Ķemeru dzelzceļa piestātni un Ķemeru jūrmalu. Minētie uzņēmēji dabūjuši šo koncesiju uz 7 gadiem. Patlaban krievsliežu platuma ceļš jau uzbūvēts līdz Vēršupes tiltam.

Atliek vēl likt vienu kilometri ceļa. Materiālu dod valdība, bet darbs un ripojošais sastāvs nāk no uzņēmēju puses. Apmēram 8 kilometri garais ceļa gabals izies ne uz veco elektrisko tramvaju ceļu, bet uz Bigauņciemu – tuvāk jūrmalai. Jaunķemeros uzņēmēji cels kafejas restorānu publikas atpūtai. Viens brauciens ar motoru maksās 12 rbļ. no personas. Līdz ar piekabināmo vagonu motors varēs uzņemt 70 pasažierus.