Tramvajs Jaunķemeros pirms Pirmā pasaules kara.
Tramvajs Jaunķemeros pirms Pirmā pasaules kara.
Arhīva foto

Ko avīzes rakstīja pirms 100 gadiem – 1922. gada 23. maijā 0

Lilija Limane, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma

Latvijas Vēstnesis

Kokteilis
3 horoskopa zīmes, ko visi mīl – viņi izceļas ar īpašu harismu un siltu enerģiju
“Oficiāli neviens neko neaizliedz.” Krievijā strauji izdziest viena no sievietes galvenajām pamattiesībām
VIDEO. “Cepuri nost, grūtākais teikums TV vēsturē!” Soctīklotāji sajūsmā par ziņu diktores Vondas prasmīgo dikciju
Lasīt citas ziņas

Ķemeri. 1. jūnijā divi privātuzņēmēji, Frīdrihs Veidemans un Jānis Elksnīts, atklās motortramvaju satiksmi starp Ķemeru dzelzceļa piestātni un Ķemeru jūrmalu. Minētie uzņēmēji dabūjuši šo koncesiju uz 7 gadiem. Patlaban krievsliežu platuma ceļš jau uzbūvēts līdz Vēršupes tiltam.

Atliek vēl likt vienu kilometri ceļa. Materiālu dod valdība, bet darbs un ripojošais sastāvs nāk no uzņēmēju puses. Apmēram 8 kilometri garais ceļa gabals izies ne uz veco elektrisko tramvaju ceļu, bet uz Bigauņciemu – tuvāk jūrmalai. Jaunķemeros uzņēmēji cels kafejas restorānu publikas atpūtai. Viens brauciens ar motoru maksās 12 rbļ. no personas. Līdz ar piekabināmo vagonu motors varēs uzņemt 70 pasažierus.