Publicitātes foto

Koncerta “Mūsu Operai 100” ieraksts raisījis plašu starptautisku uzmanību 0

Latvijas Nacionālās operas un Latvijas valsts simtgadei veltītā koncerta “Mūsu Operai 100” ieraksts un reklāmas kampaņa starptautiskajā digitālajā vietnē “Opera Vision” sasniegusi rekordaugstu skatītāju interesi, informē LNOB.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 skaitļiem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
TESTS prātvēderiem: ja zini atbildes uz vismaz 8 jautājumiem, tev ir pārsteidzoši attīstīts intelekts
Lasīt citas ziņas

Pirmajā nedēļas nogalē kopš publicēšanas koncerta “Mūsu Operai 100” ierakstu “Opera Vision” noskatījušies vairāk nekā 9000 apmeklētāju. Šis rādītājs trīs reizes pārsniedz vidējo skatījumu skaitu operas izrāžu tiešraidēm. Koncerta reklāmas video sociālajā tīklā Facebook noskatījušies vairāk nekā 100 000 cilvēku, Instagram – vairāk nekā 72 000 cilvēku, sasniegti 440 000 šo sociālo tīklu lietotāju. “Līdz ar to “Mūsu operai 100” reklāma kļuvusi par visu laiku ietekmīgāko digitālās vietnes “Opera Vision” kampaņu,” norāda LNOB komunikāciju speciāliste Irbe Treile.

“”OperaVision” projekta mērķis ir padarīt Eiropas operu sasniedzamu ikvienam un pievērst uzmanību nozīmīgākajiem operas dzīves centriem, kas atrodas ne tikai Londonā un Vīnē un nav tikai lielie zīmoli, kā, piemērām, Koventgārdena opera. Latvijas Nacionālā opera ir mūsu partnere kopš projekta sākuma 2015. gada maijā. Ir iepriecinoši redzēt globālo interesi par jubilejas Galā koncerta ierakstu. Tas apliecina to, ko mēs “Opera Europa” zinām jau sen, – Rīga ir ļoti svarīgs Eiropas operas kultūras centrs,” saka “Opera Vision” projekta vadītājs Luks O’Šonesijs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Digitālo vietni “Opera Vision” radījuši organizācija “Opera Eiropa” un trīsdesmit operas kompānijas un festivāli no astoņpadsmit valstīm. Tā turpina iepriekšējos gados veiksmīgi aizsākto operas žanra digitālo popularizēšanu, kas sākās pasaulē plašu popularitāti guvušajā vietnē “Operas platforma”. “Opera Vision” tapusi ar Eiropas Savienības programmas “Radošā Eiropa” atbalstu.

Koncerta “Mūsu Operai 100” ierakstu veidoja Latvijas Televīzija. Tas bija skatāms LTV 1 un joprojām ir redzams arī sabiedrisko mediju portālā Replay.lv, tāpat kā “Opera Vision” platformā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.