Publicitātes foto

Latvijas gada auto konkursā izvirzīti septiņi finālisti 0

Pusotru nedēļu pirms konkursa “Latvijas Gada auto 2019” noslēguma pasākuma, kas paredzēts 7. decembrī, konkursa organizators Māris Ozoliņš beidzis skaitīt žūrijas biedru nodotās balsis un šovakar nosauca šī gada finālistus. Tas ir fināla septītnieks, no kura žūrija, vēl vienā balsojumā, izvelēsies vienu – galvenā titula ieguvēju.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas
Un Latvijas “Top 7” iekļuvuši un par galveno trofeju cīnīsies – “MB A klase”, “Suzuki Swift”, “Kia Ceed”, “Hyundai Kona”, “VW T-Roc”, “Ford Focus”, “Seat Arona”.

Septītniekā iekļuvušie šeit nav saukti iegūto balsu skaita secībā. Tas tīši – lai priekšbalsojums pārlieku neietekmētu sarežģītās fināla pārdomas. Drīkstu vien pateikt, ka maģiskais laimes skaitlis šoreiz izrādījās 13. Proti, finālā iekļuva tie, kurus savās anketās bija atzīmējusi vismaz puse no balsojušās žūrijas (26 biedri). Un ar patiesu cieņu pieminēt tos, kuriem līdz šai robežai tāds nieciņš vien pietrūka, – “Dacia Duster”, “Citroen Berlingo” (tandēmā ar dvīņu brāli “Peugeot Rifter”), “BMW X3”, “Audi A6”, “Honda C-RV”, “Subaru XV”. Un vēlēt viņiem sekmes papildnomināciju sacensībās.

CITI ŠOBRĪD LASA

Žūrija domā… Vēl divas nedēļas savu viedokli vari izteikt arī tu. “Tautas balsojums” notiek internetā –. Un – klātienē – konkursa partnera lielveikala “Mols” mītnē Krasta ielā. Izmantojot šo forumu rezultātus, savas īpašas balvas saņēmēju noteiks arī “Latvijas Avīze”. Un gribam mēs izcelt kādu no ne tikai lielceļiem, bet arī dubļiem piemērotajiem pilnpiedziņas auto. Sarakstu pievienojam – ar atgādinājumu par cenu diapazonu, kurā šī sacīkste notiek. Balsojiet – par tālākas nākotnes sapni vai reālu rītdienas pirkumu!

KONKURSA DALĪBNIEKI AR VISU RITEŅU PIEDZIŅU

Lamborghini Urus (207 430 eiro), Audi Q8 (70 500 eiro ), VW Touareg (59 060 eiro ), BMW X3 (40 750 eiro), Jaguar E-Pace (40 500 eiro), Ssangyong Rexton (30 990 eiro), Volkswagen T-Roc (31 536 eiro) , Mitsubishi Eclipse Cross (30 900 eiro), Honda CR-V (28 150 eiro), KIA Sportage (23 490 eiro), Subaru XV (22 900 eiro), Hyundai Kona ( 21 390 eiro), Dacia Duster (12 630 eiro), Suzuki Swift (hybrid) (14 990 eiro).

Baltijas valstu konkursi finišē

Līderi – kā daudzās jomās – igauņi. Viņi savu nākamā gada auto jau nosaukuši. Jāpiebilst gan, ka Igaunijas konkursa shēma ir vienkāršākā un mazāk darbietilpīgākā no visiem trim. Žūrija – tikai desmit šīs jomas žurnālisti. Priekšbraucienu testi tātad nav vajadzīgi, jo balsotāji šo darbu jau paveikuši savā profesionālajā ikdienā. Viņi atlasa fināla sešnieku, ar kuru tiek veikts noslēguma brauciens. Un tūlīt nobalso. Lūk, rezultāts.

Publicitates foto
Igaunijas konkursa 19 gadu pastāvēšanas vēsturē pirmo reizi uzvarējis korejiešu automobilis – “Kia Stinger” (80 punkti).

Turklāt arī otrās vietas ieguvējs ir šīs markas pārstāvis – jaunais “Kia Ceed” (74). Trešajā vietā ierindojas jaunās paaudzes “Ford Focus” (72), seko “Peugeot 508” (46), “Volvo V60” (46) un “Audi A6” (34).

Lietuvas konkursa nolikums līdzīgs mūsējam. Žūrija – atšķirīga. Arī pie viņiem balso tikai žurnālisti. Arī viņi šobrīd tikuši līdz fināla septītniekam. Gala balsojums notiks šajā sestdienā – nedēļu agrāk nekā Latvijā. Un viņu finālisti ir: “BMW X2”, “Ford Focus”, “Hyundai Kona Electric”, “Kia Ceed”, “Mercedes-Benz A-klase”, “Peugeot 508” un “Volkswagen Touareg”.

Kas kopīgs kaimiņvalstu balsojumos? Neapšaubāmi – “demokrātisku” marku pārsvars. Jo nejūtamies baigi bagāti. Tomēr – “premium” valdzinājumam pretim turēties nespējam. Un nevajag jau arī – skaisti sapņi grezno iepelēko ikdienu. Igauņu “topā” ir divi “premium” auto. Lietuviešiem – pat trīs. Mums viens pats. Lētākais un mazākais no pārstāvētajiem luksusa auto (“MB A” klase). Toties mūsu finālā pirmo reizi konkursa vēsturē (20 gados) iekļuvis mazās klases auto – “Suzuki Swift”.