Publicitātes foto

“Lauma” iekaro Arābijas tirgu
 0

Pirms nedaudz vairāk nekā mēneša Saūda Arābijā sadarbībā ar vietējo franšīzes partneri atvērts jau otrs “Lauma Lingerie” zīmola veikals, un uzņēmums šajā valstī saskata lielu tirgus potenciālu, “Rietumu Radio” atzinusi “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Ikviens iemīlas šajās zodiaka zīmēs: zvaigznes tās dēvē par absolūti burvīgākajām
Gandrīz 400 līķu sadalīšanās stadijā – krematorijā atklāj baisu skatu
Kokteilis
Didrihsone pēc dzimšanas dienas svinībām kādā atpūtas kompleksā piesavinājusies svešu mantu un ar to gozējas kameras priekšā
Lasīt citas ziņas

Viņa norādījusi, ka Saūda Arābijas tirgus ir ļoti specifisks un, tā kā valstī nav pārstāvēti pazīstami veļas zīmoli, konkurence ir minimāla.

Saūda Arābijas veļas tirgū ir arī citas īpatnības: reliģisku apsvērumu dēļ aizliegta reklāma, tikai pēdējā gada laikā veļas veikalos drīkst strādāt sievietes, tirdzniecības centros parasti ir tikai viens veļas veikals. Jautāta par to, kāda veida uzņēmuma produkcija Saūda Arābijā ir vispieprasītākā, Matisone atzina, ka mēnesis ir pārāk īss laiks, lai spriestu par tendencēm, tomēr sacīja, ka jau redzams – pieprasīta ir veļa līgavām, jo kāzas ir viens no lielākajiem notikumiem šīs valsts sieviešu dzīvē. Uzņēmumam “Lauma Lingerie” patlaban ir 47 veikali astoņās pasaules valstīs.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.