“Ford” kravenieku saime. Lielākais no tās – “Transit” – kļuvis ietilpīgāks un ekonomiskāks.
“Ford” kravenieku saime. Lielākais no tās – “Transit” – kļuvis ietilpīgāks un ekonomiskāks.
Publicitātes foto

Lielākais no “Transit” saimes 1

“Ford” pakāpeniski turpina atjaunot savu vieglā komerctransporta modeļu klāstu. Jau zināmajiem “Transit Connect” un “Transit Custom” šogad klāt nākuši “Transit Courier” un vienkārši “Tran­sit”. Abi jaunpienācēji ir arī “Latvijas Gada auto 2015” pretendentu vidū.

Reklāma
Reklāma
Dronu uzbrukumi naftas pārstrādes rūpnīcām Krievijā ir panākuši neiedomājamo – pasaules lielākajai naftas valstij sāk pietrūkt benzīna
Latvijai tuvojas aukstuma vilnis! Sinoptiķi par laiku jaunnedēļ 22
Uz gājēju pārejas gandrīz uzbrauc Valsts prezidentam 80
Lasīt citas ziņas

“Transit” bez papildu nosaukuma ir leģendārā kravas furgona jaunākā versija. Lai neapjuktu jaunajā “Ford” vieglo kravenieku klāstā, šeit vietā neliels papildu skaidrojums. Agrāk “Ford” Eiropas nodaļai bija tikai divi komercauto modeļi – “Transit” un “Transit Connect”, bet tagad “Ford” vieglo kravenieku modeļu līnija sadalīta četrās smalkākās daļās. Turpmāk pats mazākais būs “Transit Courier”, tālāk pēc izmēra seko “Transit Connect”, tad “Transit Custom” un visbeidzot pats lielākais modelis ir vienkārši “Transit”.

“Transit” lielā kravas furgona parādīšanās ir viens no nozīmīgākajiem soļiem “Ford” komercautomobiļu Eiropas modeļu atjaunināšanas programmā. Pirmais tās ietvaros startēja “Transit Custom”, kas tūdaļ arī izpelnījās uzmanību, iegūstot “Eiropas Gada furgons 2013” titulu. Tam pagājušā gada nogalē sekoja “Transit Connect”, kurš turpināja tradīciju un saņēma titulu “Eiropas Gada furgons 2014”. Vienkārši “Transit”, bez papildu nosaukumiem modeļa apzīmējumā, ir lielākais “Ford” komercauto modelis ar pilno masu līdz 4,7 tonnām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā jau mūsdienās pieņemts, inženieri sevišķi lielu vērību veltījuši degvielas ekonomijas un ekoloģiskuma rādītājiem. Tā videi draudzīgajā “ECOnetic” versijā jaunais furgons patērē par 6% mazāk degvielas nekā līdzšinējais “ECOnetic” modelis. Līdzīgi kā mazākais brālis “Transit Custom”, arī “Transit” aprīkots ar 2,2 litru “Duratorq TDCi” dīzeļdzinēju vairākās jaudas versijās – 100, 125, 135 un 155 ZS. Visi šie motori jau bāzes komplektācijā aprīkoti ar “start-stop” un “Acceleration Control” elektroniskajām sistēmām. “Transit” var iegādāties ar priekšējo, aizmugurējo vai visu riteņu piedziņu.

Pircēji var izvēlēties kravas furgonu ar trīs dažādiem garumiem un standarta vai paaugstināto jumtu. Salīdzinājumā ar priekšgājēju “Transit” kravas nodalījuma ietilpība palielināta par 10% un apjomīgākajā versijā sasniedz 15,1 m3, kas ļauj pārvadāt trīs eiropaliktņus. Furgonam ir 1300 mm platas kravas telpas sānu durvis, kas ir viens no labākajiem rādītājiem klasē.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.