Veikals “Monton” tirdzniecības centrā ” Alfa”.
Veikals “Monton” tirdzniecības centrā ” Alfa”.
Publicitātes foto.

Likvidē apģērbu zīmolu “Mosaic” 0

Veikalu “Monton” un “Mosaic” kolekcijas turpmāk būs pieejamas zem vienota apģērbu zīmola Monton, informē zīmolus pārstāvošais Baltijas uzņēmums “Baltika Group”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi”
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Lasīt citas ziņas

Pielāgojoties mainīgajām mazumtirdzniecības jomas tendencēm, 2019.gada nogalē “Baltika Group”, kas Latvijā pārstāv modes zīmolus Monton un Mosaic, kā arī premium segmenta zīmolus Ivo Nikkolo un Baltman, uzsācis uzņēmuma pārstrukturizāciju un izmaiņas esošā koncepta attīstībā. Iznākumā turpmāk zem viena tirdzniecības zīmola Monton tiks apvienoti veikali “Monton” un “Mosaic”.

Kopš uzņēmuma dibināšanas pagājuši jau teju 20 gadi, un, kā uzsver “Baltika Group” vadītāja Latvijā Maruta Ērgle, Baltijas tirgū plānotās pārmaiņas ir likumsakarīgs solis uzņēmuma tālākā attīstībā.

CITI ŠOBRĪD LASA
Par pamatu šobrīd īpaši mainīgajai situācijai mazumtirdzniecības jomā tiek uzskatīta spraigā konkurence tirdzniecības centru vidū.

Pēdējā gada laikā Rīgā ienākuši jauni un ietekmīgi tirgus spēlētāji, kas arī esošajiem likuši veikt vērienīgus renovācijas un paplašināšanās darbus, cenšoties noturēt klientu loku un piesaistot jaunu auditoriju.

LA.LV Aptauja

Vai tevi apbēdina zīmola "Mosaic" likvidēšana?

  • Jā, tas bija viens no maniem iecienītākajiem
  • Šad un tad iepirkos, bet īpaši neskumstu
  • Nē, pirmo reizi par tādu dzirdu
  • Apģērbu nepērku zīmolu veikalos

Paredzams, ka konkurences cīņa liks par sevi manīt vēl vismaz pāris turpmākos gadus, kas nozīmē, ka to darbības stabilizēšanās prasīs zināmu laiku un arī jaunais tirgus un patērētāju auditorijas sadalījums tik drīz vēl nebūs skaidri nodalāms kā tas ir bijis līdz šim.

Tādējādi piemērotāko sadarbības partneru izvēle uzņēmējiem šobrīd ir sevišķi atbildīgs lēmums, kas prasa ne tikai pielāgošanos, bet arī nekļūdīgu biznesa pieeju, norāda Ērgle.

Visspēcīgāk šīs tirgus pārmaiņas un mazumtirdzniecības jomas turbulences sekas izjūt tirdzniecības centru nomnieki, kuriem tā rezultātā bijis jāpieņem ne viens vien stratēģisks lēmums par tālāko attīstību.

“Arī Igaunijā dibinātais Baltijas modes uzņēmums “Baltika Group”, kas pārstāv plašu un tradīcijām bagātu modes zīmolu tīklu arī Latvijā un Lietuvā, lēmis par labu iekšējām pārmaiņām, lai tādējādi stiprinātu uzņēmuma efektivitāti un pozīcijas tirgū.

Kā viens no primārajiem biznesa modeļa optimizācijas lēmumiem tika pieņemts zīmolu Monton un Mosaic apvienošana, kas nozīmē, ka turpmāk abu zīmolu kolekcijas patērētājiem būs pieejamas zem vienota Monton vārda, saglabājot to abu līdzšinējo rokrakstu.

Turpretī iepriekš pārstāvētā zīmola Bastion piedāvātās svētku apģērbu līnijas un piegriezumi turpmāk tiks integrēti esošajās Monton kolekcijās,” norāda uzņēmumā.

“Piedāvājot Baltijā radītu dizainu, skaidri apzināmies vietējo klientu vēlmes un nepieciešamo apģērbu funkcionalitāti atbilstoši četriem gadalaikiem un ziemeļvalstu dzīves stilam.

Mūsu pārstāvēto zīmolu dizains un konstrukcijas tiek īpaši pielāgotas šīm vajadzībām, vienlaikus nodrošinot augstu kvalitāti ar stingru uzraudzību arī ražošanas līmenī.

Uzņēmumā veiktās izmaiņas nozīmē, ka šobrīd “Monton” veikali klientiem piedāvās vēl daudzveidīgāku apģērbu un aksesuāru klāstu, turklāt to sortiments tiks segmentēts dažādiem ķermeņa tipiem, gaumēm un dzīves situācijām, uzrunājot aizvien plašāku auditoriju,” atzina Ērgle.

“Baltika Group” biznesa vīzija šobrīd primāri ir koncentrēta uz Baltijas reģionu un uz klientiem vērsta darbības modeļa pilnveidošanu.

Tāpat lielu lomu uzņēmuma vīzijā ieņem e-komercija, kas arī Latvijā kļūst aizvien izplatītāka un uzrāda nemitīgu pieauguma tendenci.

Šis aspekts tiek būtiski ņemts vērā “Baltika Group” tālākā attīstībā, savukārt mazumtirdzniecības tirgos galvenais fokuss tiks vērsts uz servisa kvalitāti.

Reklāma
Reklāma

Atbilstoši augošajam pieprasījumam un dzīvesveida tendencēm uzņēmums nākotnē aizvien vairāk plāno koncentrēties arī uz ilgtspējības konceptu, īpašu uzmanību vēršot atbildīgai modes kolekciju ražošanai, kas ierobežotā daudzuma dēļ nav nosaucama par masveida produkciju.

“Baltika Group” ir starptautisks Baltijas modes zīmolu uzņēmums, kas dibināts Igaunijā 1928. gadā. Kopš 2002. gada tā pārziņā ir četri zīmoli: Monton, Mosaic, Baltman un Ivo Nikkolo, kas patērētājiem ik gadu piedāvā piecas līdz sešas sezonālās kolekcijas, bāzes kolekcijas, kā arī īpašās ierobežota daudzuma kolekcijas.

Šobrīd “Baltika Group” deviņās valstīs darbojas 128 mazumtirdzniecības veikali, kuru platība aizņem 24 000 kvadrātmetrus. Kopējais uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 1000, tā apgrozījums 2018. gadā Latvijas tirgū pārsniedza 10 miljonus eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.