Foto – LETA

Martā “Koru kari” apsteidz “Ugunsgrēku” kā visskatītākā TV programma 0

Martā visskatītākā pārraide Latvijas televīzijas tirgū bija “TV3” rīkotie “Koru kari”, kas ieņēma pirmo vietu, apsteidzot “TV3” seriālu “Ugunsgrēks”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja pētījumu aģentūras “TNS Latvia” mārketinga vadītāja Laura Vendele.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

Paziņojumā medijiem teikts, ka koru dziedāšanas konkurss, kuru rāda svētdienas vakaros, ieguvis 12,4% reitingu un to vidēji skatījušies 250 700 televīzijas skatītāji. Savukārt “Ugunsgrēks”, kuru rāda četros darbdienas vakaros, martu noslēdzis otrajā vietā ar reitingu 10,9% un vidēji 220 500 skatītājiem.

Kā izriet no marta “TNS Latvia” datiem, visu televīzijas tirgus “Top 10” skatītāko raidījumu sarakstu veidoja zviedru “Modern Times Group” piederošo “TV3” un “Latvijas Neatkarīgā televīzija” (LNT) piedāvātais saturs. “TV3” raidījumi ieņēma pirmās deviņas no desmit vietām, desmitajā vietā bija LNT raidījums “Pagātnes pēdās” ar 7,7% reitingu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Latvijas Televīzijas (LTV) sestdienas vakara ziņu pārraide “Panorāma” martā ieņēma 11.vietu ar reitingu 7,6% un vidējo skatītāju skaitu 153 400. Arī “TNS Latvia” “Top 10” aiz “Koru kariem” un “Ugunsgrēka” pārsvarā ierindojās “TV3” ziņu un informatīvie raidījumi.

Trešo vietu ieņem “TV3” “Laika ziņas” svētdienā (reitings 10,1%), ceturtajā vietā ir “TV3” darbdienu vakara raidījums “Bez tabu” (9,7%), piektajā vietā – “TV3” izmeklējošais raidījums “Nekā personīga”, ko rāda svētdienas vakaros (9,5%), sestajā vietā – “TV3” “Laika ziņas” darbdienu vakaros (9,5%), septītajā vietā – “TV3 ziņas” (8,7%), bet astotajā vietā – Krievijā ražotais raidījums “Ekstrasensi kā detektīvi” (8,4%), devītā vietā – “TV3” “Laika ziņas” sestdienā (7,7%).

Salīdzinot ar februāri, “Nekā personīgi” pakāpies no 12.vietas uz piekto, bet konkurējošais LTV raidījums “De facto” no ceturtās vietas februārī martā vispār izzudis no 20 skatītāko raidījumu saraksta.

“TNS Latvia” reitingos iekļauti arī vienreizēji raidījumi – filmas un sporta pārraides -, kuri atsevišķos mēnešos iegūst augstus reitingus. Tā, piemēram, martā 12.vietu ieguva LNT pārraidītais “Al Bano Carissi” koncerts Rīgā, bet 13.vietā bija “TV3” pārraidītā bērnu datoranimācijas filma “Madagaskara 2”. Februāri piekto vietu reitingos ieņēma LTV7 sporta pārraide – olimpiskā hokeja atlases spēle Latvija-Francija. Savukārt februāri piekto un desmito vietu pēc reitingiem ieņēma “TV3” piedāvātās bērnu filmas “Ledus laikmets 3: Dinozauru ēra” un “Princese un varde”.

Jau ziņots, ka marts ir pēdējais mēnesis, kad “TV3” un LNT bija pieejami kabeļtelevīzijas un “Lattelecom” interaktīvās televīzijas skatītājiem bez maksas.

Vendele sarunā ar “Nozare.lv” teica, ka jebkuras izmaiņas televīzijas kanālu pieejamībā skatītājiem, tostarp mainot cenu, var ietekmēt auditorijas mērījumus, taču par to varēs spriest, tikai apskatot tuvāko mēnešu pētījumu datus. Tā kā “TV3” un LNT par maksu, visticamāk, tiks iekļauti maksas televīzijas operatoru pamatpakās, šo kanālu auditorija varētu izmainīties tiktāl, cik cenas kāpums skaitītājus rosinātu vispār atteikties no kabeļtelevīzijas.

Reklāma
Reklāma

“TNS Latvia” ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.