Publicitātes foto

“Max Factor” par savu 2015. gada reklāmas seju izvēlas Monro 0

Kompānija “Max Factor” paziņojusi, ka par tās reklāmas seju 2015. gadā kļūs… Merilina Monro, ko uzņēmums pasludinājis par “pasaules glamūra sūtni”, raksta “The Daily Telegraph”.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals 136
Lasīt citas ziņas

1962. gadā mirusī Monru patiešām 20. gadsimta 40. gados bija “Max Factor” zvaigžņu kliente, un zīmola speciālisti uzskata, ka viņas stils aktuāls joprojām.

Jaunā reklāma, kurā iekļauta Merilina Monro, koncentrēsies uz to, kādu lomu viņas tēla veidošanā spēlēja tieši dekoratīvā kosmētika, kura no salīdzinoši neizteiksmīgās Normas Džīnas Mortensones radīja sekssimbolu Merilinu Monro, portālam paziņojis “Max Factor” direktors Pets Makgrats: “Merilinas Monro tēls ar kaislīgi sarkano lūpukrāsu un sniegbalto ādu 40. gados kļuva par vispopulārāko. Tas arī ir glamūrs – ne ar ko nesalīdzināms.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Merilinas Monro attēlu izmantošanas tiesības pieder “Authentic Brands Group”, un 2014. gadā, vairāk nekā pusgadsimtu pēc aktrises nāves, viņas vārds ražojumiem un saloniem ienesis 17 miljonus dolāru.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.