
“Maxima Latvija” investē 200 000 eiro gatavo maltīšu līnijas izveidē 0
Mazumtirdzniecības veikalu tīkls SIA “Maxima Latvija” investējis 200 000 eiro jaunas uzņēmuma zīmola “Meistara marka” gatavo maltīšu līnijas izveidē, informēja uzņēmumā
“Meistara Markas” jaunais piedāvājums ir balstīts gan uz Latvijā tradicionāli pazīstamām garšām, gan šī brīža populārākajām gatavo ēdienu tendencēm no visas pasaules.
“Meistara Marka” piedāvājumā ir 28 dažādi ēdieni – salāti, uzkodas un sviestmaizes, kā arī pamatēdieni un deserti. Maltītes koncepciju ir veidojusi “Maxima” ekspertu komanda, iekļaujot tajā gan Latvijā labi pazīstamas garšas, kā, piemēram, Valmieras salāti un rupjmaizes kārtojums, gan modernas receptes no visas pasaules, piemēram, Taizemes karijs ar vistu un rīsiem un Ņujorkas siera kūka. Ēdienu gatavošanā pārsvarā izmanto Latvijas produktus, ko nodrošina tādi vietējie ražotāji kā “Putnu fabrika Ķekava”, “Balticovo”, “Rīgas piena kombināts”, “Orkla Foods Latvija” un citi
“Sabiedrības straujais dzīves ritms, tehnoloģiju inovācijas mazumtirdzniecību ietekmē kā Latvijā, tā pasaulē. Mūsdienās cilvēki vēlas paēst garšīgi, veselīgi un vienlaikus arī ātri. Jaunā maltīšu līnija sniedz jaunu vērtību klientiem un ir viens no soļiem, ar kuriem “Maxima Latvija” apliecina uzņēmumā īstenotās pārmaiņas, uzlabojot klientu iepirkšanās pieredzi un pielāgojoties pārmaiņām sabiedrības ikdienas paradumos,” no“Maxima” valdes locekle Kristīne Āboltiņa.
Jau ziņots, ka “Maxima Latvija” apgrozījums 2016.gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro.
“Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”, liecina “Firmas.lv” informācija. Patlaban “Maxima” veikalu tīklu veido triju formātu 154 veikali – 126 “Maxima X”, 24 “Maxima XX” un četri “Maxima XXX” veikali -, kas atrodas 46 apdzīvotās vietās Latvijā.