Foto-LETA

“Maxima Latvija” veikalos trīskāršojies pieprasījums pēc svaigās pārtikas precēm 0

Kopš veikalu tīkls “Maxima Latvija” līdz pat 40% samazināja cenas 1000 ikdienas precēm, aptuveni trīs reizes pieaudzis populārāko svaigās pārtikas produktu pieprasījums, informē “Maxima Latvija” komercdirektors Viktors Troicins.

Reklāma
Reklāma
7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
Dārzs
FOTO. Cik šogad maksā stādi, un kas ir piedāvājumā? Reportāža no Siguldas Stādu parādes
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā
Lasīt citas ziņas

Populārākie svaigās pārtikas produkti patlaban ir svaigais cālis “Ikvienam”, “Farm Milk” piens, sviests un saldais krējums, kā arī “Saules piena” biezpiens. Tāpat iedzīvotāji vairāk iegādājušies gāzēto minerālūdeni “Borjomi” un dzeramo ūdeni “Norvil”.

“Jau šobrīd redzam, ka popularitāte šiem produktiem pieaug ar katru dienu, tādēļ prognozējam, ka šo produktu pieprasījums tuvākajā laikā pieaugs vēl vairāk,” norāda Troicins.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau ziņots – lai veicinātu iedzīvotāju pirktspēju pieaugošas inflācijas apstākļos, 9.janvārī “Maxima Latvija” samazināja regulārās cenas aptuveni 1000 ikdienai svarīgām precēm, ietverot gan svaigās pārtikas preces, gan pirmās nepieciešamības preces – piena produktus, gaļas produktus, maizes un miltu izstrādājumus, tēju, kafiju, mājsaimniecības u.c.

Produkti ar samazinātajām cenām veikalos ir izcelti – pie konkrētiem produktiem ir īpašas norādes, lai pircējiem būtu vieglāk orientēties.

Līdz ar “Maxima Latvija” lēmumu samazināt regulārās cenas teju 1000 svarīgām ikdienas precēm, sagaidāms, ka līdzīgu soli spers arī citi nozares spēlētāji, tādējādi cenas svarīgām ikdienas precēm tuvākajā laikā mazumtirdzniecības nozarē varētu samazināties līdz pat 15%, prognozē uzņēmumā.

Jau ziņots, ka “Maxima Latvija” apgrozījums 2016.gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro.

“Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”, liecina “Firmas.lv” informācija. Patlaban “Maxima” veikalu tīklu veido triju formātu 154 veikali – 126 “Maxima X”, 24 “Maxima XX” un četri “Maxima XXX” veikali -, kas atrodas 46 apdzīvotās vietās Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.