Mazākais bavārietis 0

2011. gada rudenī dienas gaismu ieraudzīja BMW 1. sērijas otrās paaudzes modelis. Auto tiešām pārsteidz, tas kļuvis stilīgāks un tajā pašā laikā arī “nobriedušāks”. Jaunais BMW kompaktnieks ieguvis jaunu seju, tomēr Krisa Bengla formas ir saglabājušās. Šoreiz tās iet līdzi laikam.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 15
FOTO. Muskuļains torss! Pirmo reizi redzam Donu jaunajā Eirovīzijas tērpā 14
Farmācijas gigants “AstraZeneca” atzīst, ka viens no tās Covid-19 vakcīnas blakusefektiem var būt pat nāvējošs 7
Lasīt citas ziņas

Jaunie, lielie un pastieptie priekšējie lukturi kopā ar radiatora restēm (nāsīm) piedod automobilim profesionāļa skatienu. Tā dizains nenoliedzami ir veiksmīgs, un mazais bavārietis kļuvis elegantāks, kā arī saprotamāks. Zudis robustais pusaudža tēls.

Izmaiņas skārušas ne tikai automobiļa ārējo izskatu. Salīdzinājumā ar priekšteci jaunajam auto ir stilīgāks salons, tam ir cita “sirsniņa” un tas labāk ripo. Jaunais BMW kompaktnieks nedaudz, bet ir pastiepies izmēros, palielinot ērtības pasažieriem. Priekšējā rindā ir ērti kā jau visos BMW spēkratos, bet jaunajā modelī komfortablāk jutīsies arī aizmugurējā rindā sēdošie. Šī bija viena no aktuālajām problēmām pirmās paaudzes automobilī. Jūtami palielinājusies bagāžas telpa, sasniedzot gandrīz praktiskā golfa bagāžnieka ietilpību. Iepriecina arī auto salons. Tas kļuvis ievērojami kvalitatīvāks. Mērinstrumentu paneļa centrā izvietots liels displejs ar nevainojamu grafiku GPS un citu sistēmu lietošanai. Vadības sviras izvietotas saprotami un viegli pieejamas. Panelis nav nosēts ar neskaitāmiem slēdžiem un pogām, tā nepiesaistot lieku vadītāja uzmanību.

 

CITI ŠOBRĪD LASA

Pārsteigums slēpjas arī zem dzinēja pārsega. Jaunā 1. sērija tiks apgādāta tikai ar četrcilindru turbomotoriem. Jaunie turbodzinēji izceļas ar ekonomiju un atzīstamu dinamiku jau ar maziem apgriezieniem. Tas palīdz vieglāk manevrēt pilsētas ielās.

 

Pagaidām tiek piedāvātas piecas dzinēju versijas, divi 1,6 l (136 ZS) un 2,0 l (170 ZS) benzīnnieki, kā arī trīs 116 d (116 ZS), 118 d (143 ZS) un 120 d (184 ZS) dīzeļdzinēji. Četrcilindru dzinēji ir vieglāki par rindas “sešniekiem”, tas samazina auto masu un pozitīvi ietekmē spēkrata ekonomiju. Ticiet vai ne, bet šie nelielie turbodzinēji lieliski tiek galā ar saviem “pienākumiem”.

BMW vienmēr ir izcēlušies ar vadāmību. Arī jaunais 1. sērijas auto ir saglabājis šīs īpašības. Stūre ir informatīva, un auto precīzi reaģē uz katru vadītāja izvēlēto virziena maiņu. Straujāk iebraucot līkumā, nav izjūtama nepietiekama pagriežamība. Optimālais svara sadalījums praktiski izslēdz priekšgala vēlmi uz izslīdēšanu. Auto vadāmībā liela loma ir jaunajai adaptīvajai piekarei. Vadītājs atbilstoši ceļa apstākļiem un braukšanas stilam ar slēdža palīdzību var aktivizēt vienu no trim (comfort, sport, sport+) režīmiem. Brauciens ar jauno 1. sērijas auto tiešām ir patīkams. Auto precīzi izpilda vadītāja komandas, bet liekas tāds pastīvs, ak nē, ir aizmirsts izslēgt “sport” režīmu. Aktivizējam “comfort”, un brauciens kļūst vienmērīgs. Braukt ir bauda…

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.