Foto: Shutterstock

Minimālā alga nākamgad pieaugs par 40 eiro – līdz 360 eiro 2

Pievieno LA.LV

Minimālā mēneša darba alga valstī no nākamā gada 1. janvāra būs 360 eiro – par 40 eiro lielāka nekā pašreiz. To paredz valdībā apstiprinātās izmaiņas noteikumos par minimālo mēneša darba algu un minimālo stundas tarifa likmi, informē Labklājības ministrijā (LM).

Svarīgākie pārtikas produkti, kurus vērts vienmēr turēt mājās krīzes situācijai
TV24
“Tad, kad “Maximas” kasiere saņems pienācīgu atalgojumu, tad viņai nebūs jautājumu par deputātu algām!” Zivtiņš atklāti par naudu Saeimā 12
Kokteilis
Kāda koalīcija būtu visveiksmīgākā pēc partiju līderu zodiaka zīmēm? Izskaitļots Kulbergam piemērotākais partneris 4
Lasīt citas ziņas

Vienlaikus atbilstoši jaunajai minimālajai mēneša darba algai un 2015.gada darba laika kalendāram precizēti minimālās stundas tarifa likmju apmēri, kas nepieciešami minimālās mēneša darba algas aprēķināšanai.

Proti, pašreiz noteiktā minimālā stundas tarifa likme 1,933 eiro, sākot ar 2015.gada 1.janvāri palielināsies līdz 2,166 eiro. Savukārt pusaudžiem un tiem cilvēkiem, kuri ir pakļauti īpašam riskam, minimālā stundas tarifa likme no 1.janvāra paaugstināsies no 2,209 eiro līdz 2,477 eiro, jo viņiem saskaņā ar Darba likumu ir atļauts strādāt tikai septiņas stundas dienā un 35 stundas nedēļā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šā gada septembra sākumā ienākumi minimālās mēneša darba algas apmērā un mazāk bija 200 100 cilvēku, tai skaitā privātajā sektorā – 174 600, pašvaldību sektorā – 16 100 un sabiedriskajā sektorā – 9 300.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.