Foto – Shutterstock

No 1. janvāra gaidāms algas pieaugums 4

Pievieno LA.LV

Valdība šodien atbalstīja Labklājības ministrijas (LM) sagatavotos grozījumus Ministru kabineta noteikumos, kas paredz minimālās mēneša darba algas palielināšanu no 370 līdz 380 eiro.

12 vietas Latvijā, kam rudenī piemīt brīnumskaistums un uzlādējoša enerģija
Kokteilis
Kamēr citi dzīvo dzīvi, viņi histēriski tīra māju! 5 pedantiskākās zodiaka zīmes
Dārzs
Seši grezni ziedi, kas jāstāda oktobrī, lai pavasarī dārzs priecētu ar bagātīgu krāšņumu
Lasīt citas ziņas

380 eiro lielo minimālo darba algu būs jāsāk izmaksāt no 1.janvāra.

Šāds 10 eiro minimālās darba algas pieaugums darba devējiem izmaksās 12,36 eiro, ieskaitot sociālās apdrošināšanas iemaksas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēdējie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati parāda, ka aprīlī Latvijā bija 177 800 darba ņēmēju, kuriem darba ienākumi ir minimālās mēneša darba algas apmērā jeb 370 eiro un mazāk. Privātajā sektorā strādā 144 500 šādu cilvēku, bet sabiedriskajā sektorā – 30 600 cilvēku.

Savukārt darba ņēmēju skaits, kuriem darba ienākumi bija tieši minimālās mēneša darba algas apmērā, šī gada aprīli bija 33 000 cilvēku, tai skaitā privātajā sektorā tādu bija 25 400 un sabiedriskajā sektorā – 7100 cilvēku.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.