Automašīna “Lexus”.
Automašīna “Lexus”.
Publicitātes foto

Novērota auto pircēju paradumu maiņa. Ko saka auto tirgotājs? 0

Astoņos mēnešos šogad “Lexus” automobiļu pārdošanas apjomi Latvijā kopumā auguši par 31%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, bet “Lexus” zīmola tirgus daļa permium segmentā sasniegusi 11% no kopējā tirgus apjoma, portālam “LA.lv” pastāstīja “Lexus” zīmola pārstāvji Latvijā.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 158
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

Vienlaikus audzis “WESS auto grupas” autosalona “Lexus Riga Airport” jaunu “Lexus” auto pārdošanas apjoms – 97% no visiem pārdotajiem jaunajiem “Lexus” automobiļiem ir hibrīdauto.

Hirbīdauto pārdošanas apjomu īpatsvars norāda uz auto pircēju paradumu maiņu, dodot priekšroku apkārtējai videi draudzīgākiem tehnoloģiju risinājumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Lexus Riga Airport” izpilddirektors Artjoms Jerņevs skaidroja, ka “Lexus” ir līderis inovāciju jomā, kas klientiem piedāvā ne tikai augstākās kvalitātes ērtības, bet arī ilgtspējīgas un videi draudzīgas tehnoloģijas.

“Latvijā mūsu klienti augstu novērtē “Lexus” auto modeļu daudzveidību ar plašāko hibrīdtehnoloģiju piedāvājumu, kas ir pieejams visiem “Lexus” modeļiem. Ņemot vērā zaļā jeb ekoloģiskā dzīvesveida arvien augošajai popularitātei, iedzīvotāji priekšroku dod inovatīvām un videi draudzīgām tehnoloģijām,” atzīmēja Jerņevs.

Galvenie faktori hibrīdauto izvēlei ir lietošanas komforts, degvielas ekonomija, kā arī samazināts CO2 izmešu daudzums un ietekme uz apkārtējo vidi.

Pircēji arvien biežāk izvēlas hibrīdauto, kā ieguvums norādot, ka tas ir kluss, ātrs, ērts un ekonomisks auto ar mazākiem ikmēneša uzturēšanas izdevumiem. Turklāt otrreizējā tirgus cena ir salīdzinoši augstāka nekā jebkuram līdzvērtīgas komplektācijas benzīna dzinēja auto.

Pēdējo gadu laikā “Lexus” hibrīdauto ir ieguvuši plašu popularitāti gan Latvijā, gan pasaulē un to skaits pasaulē pārsniedz 1 miljonu.

Populārākie “Lexus” hibrīdauto Latvijā ir “Lexus RX, “Lexus NX” modeļi, kā arī “Lexus CT” un “Lexus IS” modeļi, arī ekskluzīvie “Lexus LS” un “Lexus LC”, un nule prezentētais “Lexus UX” modelis ir pieejami ar hibrīda piedziņu.

“Lexus Riga Airport” ir “WESS auto grupas” autosalons, kas ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumu tīkliem Latvijā un darbojas jau vairāk nekā 26 gadus.

“WESS” ir pirmais Latvijā autorizētais “Lexus” dīleris (kopš 2001. gada). “Lexus Riga Airport” autosalons tika izveidots 2007. gadā un bija pirmais ekskluzīvais “Lexus” autosalons Ziemeļeiropā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.