Publicitātes foto

“Omniva” apgrozījums Latvijā pērn pieaudzis par 30% 0

“Omniva” apgrozījums Latvijā 2019.gadā audzis par 30 %, sasniedzot 7,5 miljonus eiro, liecina uzņēmuma pērnā gada darbības rezultāti.

Reklāma
Reklāma
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas?
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 28
Lasīt citas ziņas

To sekmēja gan e-komercijas izaugsme, gan klientu lojalitātes veicināšana, gan uzņēmuma iekšējie efektivitātes procesi, uzskata uzņēmuma pārstāvji.

Būtiskākā ietekme uz pozitīvajiem pērnā gada rādītājiem bijusi pakomātu sūtījumu ieņēmumiem, kas pieauguši par 46% salīdzinājumā ar 2018.gadu.

Strauja e-komercijas izaugsme

CITI ŠOBRĪD LASA

“Omniva biznesa attīstību lielā mērā sekmēja arī straujā e-komercijas izaugsme Latvijā. Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties internetā, turklāt mēs redzam, ka pieaugums vērojams pilnīgi visos segmentos – gan sūtījumos starp privātpersonām, gan piegādē no Latvijas un ārvalstu internetveikaliem, gan arī sūtījumos no Ķīnas e-komercijas platformām Wish un AliExpress,” skaidro “Omniva Latvija” vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Kopumā pagājušajā gadā Omniva piegādāja 2,78 miljonus pakomātu sūtījumu, kas ir pieaugums par 54% pret 2018.gadu. “Sekojot tirgus tendencēm, Omniva paplašināja savu pakomātu tīklu, investējot 900 000 eiro un izvietojot papildus 45 pakomātus gan jau esošajās pilsētās, gan arī jaunās apdzīvotās vietās Latvijā, tādās kā Engure, Pāvilosta, Jaunpils, Nereta, Madliena, Ugāle, Aloja, Skrīveri, Jaunjelgava, Augšlīgatne, Straupe un citviet.

Mēs vēlamies ikvienam Latvijas iedzīvotājam sniegt iespēju ērti iepirkties internetā un saņemt sūtījumus pēc iespējas tuvāk savai dzīvesvietai,” stāsta B. Krauze-Čebotare.

Būtiski augusi peļņa

Pērn būtiski pieaugusi arī uzņēmuma peļņa, sasniedzot 746 000 eiro, kas ir gandrīz 10 reizes lielāka nekā pirms gada (2018. gadā peļņa bija 87 800 eiro). Peļņas rezultāti sasniegti, pateicoties diviem galvenajiem faktoriem – uzņēmuma iekšējiem efektivitātes procesiem un nepārtrauktiem to uzlabojumiem, kā arī klientu lojalitātei.

“”Omniva” ļoti novērtē klientu lojalitāti, un pagājušajā gadā mums jau atkal izdevās noturēt līdera pozīcijas zīmolu topā kā mīlētākajam piegādes pakalpojumu sniedzējam Latvijā, kā arī iegūt 8. vietu starp iedzīvotāju mīlētākajiem zīmoliem kopumā,” uzsver B. Krauze-Čebotare.

Ekoloģiskā domāšana

“Omniva” nākotnes attīstības stratēģijā liela loma ir ekoloģiskajai domāšanai un saudzīgai attieksmei pret dabu.

Uzņēmums ir testējis vairākus elektroauto un nākotnē plāno tos iekļaut savā ikdienas autoparkā. Pakomātu tīkla paplašināšana nodrošina to pieejamību plašākai sabiedrības daļai, un uzņēmums aicina iedzīvotājus izvēlēties pakomātus kā dabai draudzīgāko piegādes veidu kurjerpiegāžu vietā, tādējādi samazinot degvielas izmešu apjomu.

Reklāma
Reklāma

Izvairoties no dokumentu drukāšanas un uzglabāšanas papīra formātā, uzņēmums ir par 30 % samazinājis papīra patēriņu.

B. Krauze-Čebotare akcentē: “Novērtējam to, ka ar mūsu lielākajiem sadarbības partneriem dokumentu aprite pilnībā notiek elektroniskā veidā, izmantojot e-paraksta sniegtās iespējas. Nākotnē šis faktors būs viens no būtiskākajiem potenciālo sadarbības partneru izvēlē.
Arī “Omniva” klienti arvien vairāk novērtē iespēju līgumus parakstīt elektroniski, ko redzam pēc tā, ka e-parakstīto līgumu skaits ir pieaudzis par 50 %.”

2019.gadā “Omniva” noslēdza ilgtermiņa īres līgumu par biroja un loģistikas centra telpu nomu 4600 kvadrātmetru platībā energoefektīvākajā biznesa centrā Latvijā “Green Park”, uz kurieni uzņēmums plāno pārcelties šīgada vasarā. Jaunajās telpās tiks izmantota jauna automatizēta sūtījumu šķirošanas iekārta, kas ļaus ievērojami palielināt uzņēmuma efektivitāti.

Paaugstina pensijas līmeni

“Omniva” panākumi nebūtu iespējami bez darbinieku iesaistes, tāpēc uzņēmums turpina pilnveidot arī atbalstu viņiem. “Cilvēks ir viena no mūsu centrālajām vērtībām, un būtiski ir stiprināt ne tikai klientu, bet arī darbinieku lojalitāti. Tāpēc pagājušajā gadā saviem darbiniekiem sākām veikt iemaksas 3. pensiju līmenī, kā arī nodrošinām visiem nelaimes gadījumu apdrošināšanu,” stāsta B. Krauze-Čebotare.

Uzziņa:

SIA “Omniva Latvija” dibināta 2012.gadā un sniedz sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus. “Omniva” ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī. Šobrīd Latvijas “Omniva” tīklā ir 203 pakomāti, kas izvietoti 95 apdzīvotās vietās Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.