Foto – LETA

Padomes loceklis – sargeņģelis, lai valstij nenodara kaunu 0

Pagājšnedēļ turbulencē iekļuva “Air Baltic” padomes loceklis Briškens. Negantu dusmu lēkmē šo Satiksmes ministrijas (lasi – valsts) norīkoto uzraugu ministrs Ronis no aviokompānijas izlicis pa durvīm, kad dabūja zināt, ka nacionālā lidsabiedrība izplata medusmaižu atlaides kuponus par godu “visā Austrumeiropā svinētai Vīriešu dienai”.

Reklāma
Reklāma

 

7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
RAKSTA REDAKTORS
“Mums nav kur iet! Noslēgšot gāzi un ūdeni!” Ogrē daudzīvokļu ēku atzīst par bīstamu un iedzīvotājiem nekavējoties liek pamest mājas 150
Ukrainas izlūkdienesta pārstāvis: Krievijas varētu ieņemt Baltijas valstis septiņu dienu laikā 207
Lasīt citas ziņas

Briškens kā Ikars nokrita no amata. Bet sākās vaimanāšana, it kā būtu atlaists pilots Sent-Ekziperī vai sodrējains mehāniķis, kura identitāte ir “meistars ar zelta rokām, prot saremontēt visu no Mongolfjē gaisa balona līdz boingam, mācēs uztaisīt pat vistu, kura gabaliņu lidotu, bet, ziniet, dzer”. Pārvaldes locekļu cilvēktiesību un labturības aizstāvji sacīja, ka padomes loceklis arī ir bagāža, kuru nedrīkst pamest, ministrs bijis par bargu, un kā gan brāļu Raitu augsti mācīts aviācijas ass Briškens varējis zināt, kādas blēņas sacer reklāmistu būdā! Padomes stratēģi kārto lielās darīšanas, lido mākoņos, kalkulējot “Air Baltic” pirmo planetāro reisu un piesaistot Indijas un Kataras nabobu investīcijas.

Tomēr Roņa Latvijas ministram netipiski izlēmīga rīcība atzīstama par pareizu. Bija iemesls spert zibeņus, lauzt uzticību, un daždažādu valžu, padomju locekļiem sen vajadzēja mācību, ka valsts uzņēmumu pārvaldē norīko nevis lai piepelnītos, bet strādātu. VALSTS intereses pārstāvošam loceklim kā sargeņģelim uzņēmumā caururbjoši jākontrolē viss, lai Latvijai nenodara kaunu pa visu ģīmi un piedevām nesastrādā dumjības.

CITI ŠOBRĪD LASA

Raugi, 23. februāris, ko grasījās svinēt nacionālā aviokompānija, nav vis neeksistējošas valsts pusaizmirsti svētki, līdzīgi romiešu luperkālijiem, bet mūsdienu Krievijas Tēvijas sargu diena “par slavu vīriešiem”. Kāpēc “Air Baltic” reklāmā ar to jāieēdina klienti – kociņš viņu zina.

Caurlūkojot reklāmas akciju sarakstu, ministrijas pārstāvim vajadzēja just ko nelabu – gaisa bedri vai avāriju – ja ceļotājiem piedāvā kuponus Helovīna dienā, kas plaši pazīstama kā šausmu un dzīvo miroņu nakts, bet daudzi pasažieri uz lidmašīnas klāja tāpat uzkāpj viegliem drebuļiem vai pat pie visām miesām trīcoši. Arī mārketinga viceprezidentam Vanagam ir neskaidrā atmiņā “Kristofera ielas svētku” svinības, kas uzdotas par vēl vienu “Air Baltic” mazu uzmanības pierādījumu klientiem – ticamāk, runa ir par Sv. Kristofera, tālu ceļojumu patrona, dienu, kurai par godu dāvāti bonusi. Lidu kompānijas reklāmas kampaņas taču neizceļ no melnās kastes, un uzņēmuma padomei jāpielūko, kāds vanags, vārna vai ēzelis tās rīko. Ādolfam ar’ tuvojas dzimšanas diena – ko darīs “Air Baltic” radošas izdomas “spečuki”?

Viens nogāzies padomes loceklis ir zīme, ka arī herr Gaukam no savas kabīnes var nākties atskaitīties, kā viņš vadījis valsts avioparku. Turklāt Ronis izskaidroja bardzību, ka viņa pārstāvim nevērība “Air Baltic” reputācijas uzraudzīšanā bijis “pēdējais piliens”, jo Briškenam neesot sekmējusies informācijas apmaiņa, saprašana, kas ir viņa darba devējs.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.