Foto: LETA

Pāreja NĪN ieviešanai 0

Pievieno LA.LV

Rīgā līdz šā mēneša beigām tiks noteikts pārejas posms nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) aprēķināšanai, par to vakar vienojušies vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Kaspars Gerhards (“VL”/”TB”/LNNK) un Rīgas mērs Nils Ušakovs (“S”).

Kokteilis
Ja esi viena no šīm 5 zodiaka zīmēm, izlasi līdz galam – tev priekšā interesants laiks
Biežākie klupšanas akmeņi, sveštautiešiem apgūstot latviešu valodu – mums pašiem tas ir pat smieklīgi vienkārši
Vīrieši pagriezīs galvas! 5 smaržas, kas padara sievieti neprātīgi iekārojamu un neaizmirstamu 1
Lasīt citas ziņas

Rīgas domes saistošie noteikumi par NĪN Rīgā un grozījumi noteikumos par atvieglojumiem NĪN piešķiršanas kārtībā pilsētā paredz zemei Rīgas administratīvajā teritorijā piemērot likumā noteikto likmi – 1,5%. Līdz šim, rēķinoties ar ekonomisko krīzi un 25% pieauguma ierobežojumu, kas bija noteikts ar likumu 2008. – 2011. gadā, tika piemērota likme 1% apmērā.

Līdzšinējā NĪN likme par mājokli 0,2 līdz 0,6% apmērā tiks saglabāta par īpašumiem, kuros deklarēti Latvijas pilsoņi vai Latvijas nepilsoņi, bet par īpašumiem, kuri nav deklarēti kā dzīvesvieta, likme tiks paaugstināta līdz 1,5%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Papildus tiks ieviestas atlaides ģimenēm ar bērniem. Ģimenes ar vienu bērnu saņems atlaidi 50% apmērā, ģimenes ar diviem bērniem – 70% apmērā.

Paziņojums par NĪN aprēķinu var tikt izsūtīts ar nelielu novēlošanos, pēc 15. februāra.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.