Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto – LETA/AFP

Peļņa vai klientu pieredze? Skaidrojam, kas svarīgāks veiksmīgam uzņēmumam 1

Veiksmīgs uzņēmums – tas ir vārdu savienojums, kas, iespējams, katram no mums raisa citas asociācijas. Tiesa, lai gan ekonomikas grāmatās varētu atrast šo definīciju precīzu skaidrojumu, priekšstats par to ir arī sabiedrībā populāriem cilvēkiem.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

“Veiksmīgs uzņēmums noteikti ir tāds, kurš pieturās pie savām vērtībām un labi pelna,” raksturojot, kā mūsdienās varētu definēt veiksmīgu uzņēmumu, TV24 raidījumā “RītdienasES” norādīja digitālā satura autore un studente Patrīcija Anna Vavilova.

“Tāpat šis uzņēmums piedāvā to, kas tirgū ir pieprasīts un bizness iet no rokas. Un ir arī pieprasījums.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa arī norāda, ka no uzņēmuma modeļa viedokļa ir svarīgi, lai tas aug. “Ir svarīgi, lai uzņēmums tiešām domā par to, lai klienta pieredze ir arvien patīkamāka un pieejamāka. Ja uzņēmumam ir svarīgi, ko klients domā, tad klients tur atgriezīsies,” uzsver Patrīcija Anna Vavilova.

Visu raidījumu par to, kāds būs veiksmīgs uzņēmums pēc 10 gadiem skaties šeit.

Raidījums “RītdienasES” TV24 ēterā skatāms katru pirmdienas vakaru 20.00.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.