Pie pārtikas cenu lēciena dažreiz ir vainīgi paši pircēji 77

Lelde Veinberga, TV24

Pārtikas produktu cena ne tikai atkarīga no iedzīvotāji pirktspējas, bet to var iespaidot arī pašu pircēju aktivitāte, TV24 raidījumā “Dienas personība” atklāj Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra vadītāja Ingūna Gulbe.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 lietas, kas vēl nesen katram bija “pa kabatai”, taču tagad ir zelta vērtē
Kokteilis
VIDEO. Operators tiešraidē pietuvina Trampa roku – skatītāji satriekti par redzēto! Kas tiek slēpts? 15
“Cienot pasākuma skatītājus…” Kāpēc Ozols pēkšņi pazuda no Dziesmu un deju svētku noslēguma koncerta Mežaparkā?
Lasīt citas ziņas

Ja prece pircējiem ir pārāk dārga un to neiegādājas, veikalnieks cenu nolaiž, jo nav ieinteresēts, lai plauktā stāv dārgs produkts, kuru neviens nepērk. “Bet ļoti daudziem produktiem straujus cenu kāpumus izraisām mēs paši – kaut kur izlasot, iedomājoties vai pieņemot, ka tas produkts tūlīt nebūs vai kļūs dārgāks. Sākas pirkšanas ažiotāža un tad gan cenas uzkāpj lielās debesīs!” norāda eksperte.

 Vēl I. Gulbe saka, ka cenu izmaiņas var būt saistītas ar tirgotāja un piegādātāja noslēgtajiem  līgumiem. “Līgumi ir uz vairākiem mēnešiem, tie nav uz katru partiju. Tie ir pusgada, gada gari līgumi. Un ja beidzās viens līgums par kaut kādu cenu, tiek pārslēgts nākošais un tam cena ir mainījusies,” skaidro I. Gulbe.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.