Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Pirmo reizi apbalvoti Latvijas labākie interneta veikali 0

Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2018” ieguvēji astoņās kategorijās, aģentūru LETA informēja pasākuma organizētāji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO. Mākslīgais intelekts nosauc 10 pasaules pievilcīgākos vīriešus. Starp tiem – pretrunīgi vērtēts Latvijas politiķis
Kokteilis
“Citreiz pirms koncerta nepieciešams atgādināt ētiku un pieklājības etiķeti” – Madara Raabe vīlusies par koncertā Siguldā pieredzēto
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Latvijas interneta veikalu balvu pasniedza kategorijās “apģērbi un apavi”, “elektrotehnika”, “auto rezerves daļas”, “skaistumkopšana”, “smaržas”, “pārtika un saimniecības preces”, “preces bērniem” un “biļešu tirdzniecība”.

Visaugstāko pircēju novērtējumu un balvas kā labākie interneta veikali Latvijā saņēma kategorijas “apģērbi un apavi” veikals “Membershop.lv”, kategorijā “elektrotehnika” – “RD Electronics”, “auto rezerves daļas” – “Trodo.lv”, “skaistumkopšana” – “Douglas.lv”, “smaržas” – “220.lv”, “pārtika un saimniecības preces” – “Barbora.lv”, “preces bērniem” – “Babystore.lv”, savukārt kategorijā “biļešu tirdzniecība” balvu saņēma “Bilesuserviss.lv”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mārketinga aģentūras “iMarketings.lv” Digitālās nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins sacīja, ka šāda interneta veikalu apbalvošana Latvijā notika pirmo reizi, un viens no mērķiem balvas izveidei bija vēlme sabiedrību informēt par tiem interneta veikaliem, kuriem iedzīvotāji uzticas visvairāk. Tāpat balvas mērķis ir veicināt interneta tirdzniecības nozares attīstību un kopumā stimulēt Latvijas interneta veikalus uzlabot iepirkšanas pieredzi.

Balvu ieguvēji tika noteikti pētījuma rezultātā, ko pērnā gada decembrī veica “iMarketings.lv” sadarbībā ar Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultāti. Pētījumā, kurā interneta veikali tika vērtēti pēc kopumā 23 kritērijiem, piedalījās vairāk nekā 3000 respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā.

Latvijas interneta veikalu balvu rīkoja digitālā mārketinga aģentūra “iMarketings.lv”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.