Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Pixabay.com

Reklāmas gigants likvidēs 2500 darbvietas 0

Globālais reklāmas milzis WPP otrdien prezentēja jaunu izaugsmes plānu, kas paredz likvidēt 2500 darbvietas.

Reklāma
Reklāma
Viens bērns miris, otrs ievietots intensīvajā nodaļā: epidemiologi sāk izmeklēt streptokoka infekcijas avotu
Nedrīkst ignorēt: trīs pazīmes, kas liecina, ka D vitamīna ir par daudz
Krievu ģimenes lūdz neatgriezt no gūsta viņu tuviniekus, bet atstāt Ukrainā: kas noticis? 43
Lasīt citas ziņas

Uzņēmums, kas saskāries ar grūtībām konkurēt ar tādiem ASV tehnoloģiju gigantiem kā “Google” un “Facebook”, norāda, ka pēc šīs restrukturizācijas programmas īstenošanas cer atgriezties pie izaugsmes.

Trīs gadus ilgā programma WPP izmaksās 300 miljonus sterliņu mārciņu (333 miljonus eiro), taču līdz 2021.gada beigām uzņēmums cer ietaupīt 275 miljonus mārciņu gadā.

CITI ŠOBRĪD LASA

WPP skaidro, ka kopumā tiks likvidētas 3500 darbvietas, taču vienlaikus tiks radīts arī 1000 jaunu darbvietu.

Darbvietu likvidēšana galvenokārt ietekmēs uzņēmuma pārvaldi, jo WPP plāno apvienot vai likvidēt gandrīz 200 birojus.

WPP pasaulē kopumā nodarbina vairāk nekā 130 000 cilvēku.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.