Foto – LETA/AFP

Romeo Bekhems kļuvis par “Burberry” reklāmas seju 0

Zvaigžņu pāra Deivida un Viktorijas Bekhemu desmitgadīgais dēls Romeo kļuvis par britu modes nama “Burberry” 2013.gada pavasara reklāmas kampaņas seju.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu 142
Lasīt citas ziņas

“Šīs sezonas kampaņa balstās uz jaunu seju enerģiju, kurai ir infekciozs raksturs,” teica zīmola radošais direktors Kristofers Beilijs. “Fotografēšanās kampaņai bija ļoti jautrs piedzīvojums, un, manuprāt, tas labi redzams attēlos, kuri atspoguļo kolekcijas optimistisko garu.”

Viktorija Bekhema, kura vada savā vārdā nosauktu modes zīmolu, nesenā intervijā stāstīja par dēla aizraušanos ar modi. “Šķiet, ka mans vidējais dēls vēlas pārņemt zīmolu. Romeo patīk tajā darboties, viņam patīk iziet sabiedrībā uzvalkā un katliņā. Viņš ir īsts modes mīļotājs,” viņa teica.

CITI ŠOBRĪD LASA

Bekhemiem ir četri bērni: 13 gadus vecais Bruklins, desmitgadīgais Romeo, septiņgadīgais Kruss un 17 mēnešus vecā Hārpere.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.