Foto – LETA/AFP

Romeo Bekhems kļuvis par “Burberry” reklāmas seju 0

Zvaigžņu pāra Deivida un Viktorijas Bekhemu desmitgadīgais dēls Romeo kļuvis par britu modes nama “Burberry” 2013.gada pavasara reklāmas kampaņas seju.

Reklāma
Reklāma
Viens nepareizs solis un diktatoram draud briesmas: Putins nonācis sarežģītā situācijā – Kremlī briest konflikts
Kokteilis
FOTO. “Burkā rezidence, runā namamāte!” Kā šobrīd izskatās ekstravagantā Hiacinte?
Visums līdz pavasara beigām ir iekļāvis “melnajā sarakstā” trīs zodiaka zīmes
Lasīt citas ziņas

“Šīs sezonas kampaņa balstās uz jaunu seju enerģiju, kurai ir infekciozs raksturs,” teica zīmola radošais direktors Kristofers Beilijs. “Fotografēšanās kampaņai bija ļoti jautrs piedzīvojums, un, manuprāt, tas labi redzams attēlos, kuri atspoguļo kolekcijas optimistisko garu.”

Viktorija Bekhema, kura vada savā vārdā nosauktu modes zīmolu, nesenā intervijā stāstīja par dēla aizraušanos ar modi. “Šķiet, ka mans vidējais dēls vēlas pārņemt zīmolu. Romeo patīk tajā darboties, viņam patīk iziet sabiedrībā uzvalkā un katliņā. Viņš ir īsts modes mīļotājs,” viņa teica.

CITI ŠOBRĪD LASA

Bekhemiem ir četri bērni: 13 gadus vecais Bruklins, desmitgadīgais Romeo, septiņgadīgais Kruss un 17 mēnešus vecā Hārpere.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.