Foto: EPA/SCANPIX/LETA

Runājiet ar draugiem, veiciniet pārdošanu 0

Ķīnas lielākais apakšveļas ražošanas uzņēmums “Cosmo Lady” krīzes apstākļos uzsācis programmu pārdošanas palielināšanai sociālajos tīklos, aicinot uzņēmuma darbiniekus kontaktēties ar saviem paziņām sociālajos tīklos un veicināt pārdošanu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Riebjas skatīties uz šīm rozā smadzenītēm…” Vairākas sievietes nopeļ Didrihsonus teātra spēlēšanā par it kā pazudušajām pasēm 12
Hormons, kas traucē notievēt: 8 produkti, kas palīdz samazināt kortizola līmeni
Veselam
Cik patiesībā bīstami ir marinēti gurķi? 4 slēptās briesmas, par kurām jāzina ikvienam
Lasīt citas ziņas

Šīm vajadzībām uzņēmums radījis publiski apskatāmu pārdošanas reitinga sistēmu, kurā piedalās visi uzņēmuma darbinieki, ieskaitot valdes priekšsēdētāju.

Mērķis – motivēt darbiniekus rīcībai, nodemonstrēt, ka arī vadība piedalās risinājuma meklēšanā un galu galā – radīt sacensības garu uzņēmumā.

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.