Foto: EPA/SCANPIX/LETA

Runājiet ar draugiem, veiciniet pārdošanu 0

Ķīnas lielākais apakšveļas ražošanas uzņēmums “Cosmo Lady” krīzes apstākļos uzsācis programmu pārdošanas palielināšanai sociālajos tīklos, aicinot uzņēmuma darbiniekus kontaktēties ar saviem paziņām sociālajos tīklos un veicināt pārdošanu.

Reklāma
Reklāma
WSJ: Izraēla Irānā divu dienu laikā panāca to, ko Krievija 3 gados nespēja sasniegt Ukrainā
Kokteilis
Lauvas ir lepni, Dvīņi – aizmāršīgi: kā kura zodiaka zīme audzina savus bērnus
“Lai krievi sēž, skatās un trīc, šie ir ievadvārdi!” Ukraina strauji iegūst “muskuļu masu” ballistikā
Lasīt citas ziņas

Šīm vajadzībām uzņēmums radījis publiski apskatāmu pārdošanas reitinga sistēmu, kurā piedalās visi uzņēmuma darbinieki, ieskaitot valdes priekšsēdētāju.

Mērķis – motivēt darbiniekus rīcībai, nodemonstrēt, ka arī vadība piedalās risinājuma meklēšanā un galu galā – radīt sacensības garu uzņēmumā.

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.