No inženiertehniskā viedokļa šis ir ļoti sarežģīts ceļa posms, jo atrodas pa vidu nogāzei.
No inženiertehniskā viedokļa šis ir ļoti sarežģīts ceļa posms, jo atrodas pa vidu nogāzei.
Publicitātes foto

Sabiles ceļa papildu projektēšana 0

Ir pabeigta papildu projektēšana būvdarbiem autoceļa Rīga–Kandava–Veģi (P130) posmos aiz viesu nama Imulas Sabiles virzienā (13,95.–14,25. km) un aiz ceļa labajā pusē esošajam stāvlaukumam Sabiles virzienā (14,8.–15,3. km).

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Pagājušā gada rudenī pēc spēcīgām lietavām būvnieki bija spiesti pārtraukt būvdarbus, jo grunts pārmitrinājuma dēļ sakustējās virs ceļa esošā nogāze un zemes masas sāka slīdēt lejā uz ceļa. Izkustējušos zemes masu svars ir aptuveni 12 000 tonnas, kas ir līdzvērtīgi 200 piekrautu dzelzceļa vagonu svaram. Lai garantētu autobraucēju un būvnieku drošību, satiksme un darbi šajā ceļa posmā tika pārtraukti, lai veiktu papildu ģeoloģisko izpēti un projektēšanu.

Minētais ceļa posms ir sarežģīts no inženiertehniskā viedokļa, tas atrodas pa vidu nogāzei. Remontdarbi bija nepieciešami, jo ceļa nogāzē veidojās izskalojumi, kuru dēļ bija slēgta viena brauktuves josla un jau pirms vairākiem gadiem izbūvētā atbalstsiena noslīdeņa balstīšanai laika gaitā bija pietuvojusies pārāk tuvu brauktuvei.

Satiksmi varbūt atjaunos maijā

CITI ŠOBRĪD LASA

Šobrīd abi minētie posmi ir izbūvēti līdz pirmajai šķembu kārtai jeb līdz segas pamatam un ir praktiski gatavi seguma izbūvei.

Šobrīd ir pabeigti papildu projektēšanas darbi atbalsta sienai. Tās būvniecība, tajā skaitā arī asfalta seguma ieklāšana abos minētajos posmos, varētu atsākties maijā. Jāatzīmē, ka atbalsta siena ir paredzēta tikai pirmajam no posmiem, tā būs 120 m gara un 4 m augsta ar 3,5 m augstu virszemes daļu. Konusveidīgās sienas biezums būs 2,5 m pie pamatnes un 1 m tās augšdaļā. Otrajā no posmiem lejpus ceļam tiks veidots uzbērums, kas sastāvēs no ģeotekstila audumā ietītas smilts. Šim uzbērumam ir jāpasargā paša ceļa varbūtēja noslīdēšana.

Ja laika ap­stākļi būs labvēlīgi, būvdarbi varētu tikt pabeigti līdz maija beigām un līdz ar to arī atjaunota autotransporta satiksme.

Bedres atzīmējiet “Waze”

Sākoties pavasara sezonai, valsts autoceļu uzturētāji aicina autovadītājus izmantot aplikāciju “Waze”, lai atzīmētu bedres, kas izveidojušās uz valsts autoceļiem.

Pateicoties VAS “Latvijas Valsts ceļi” sadarbībai ar “Waze”, aplikācijas datus būs iespējams izmantot kā papildu informācijas avotu, plānojot bedrīšu remontus, kas masveidā uzsāksies aprīļa otrajā pusē. VAS “Latvijas Valsts ceļi” aicina autovadītājus, ievietojot informāciju aplikācijā, rūpēties par savu un citu satiksmes dalībnieku drošību un apstādināt mašīnu datu ievadīšanas laikā, vai arī lūgt to izdarīt blakussēdētājam. VAS “Latvijas Valsts ceļi” uzsāka sadarbību ar reāllaika pūļpakalpojuma navigācijas lietotni “Waze” 2014. gada oktobrī.

Aplikācijas lietotājiem ir pieejama informācija par remontdarbiem valsts autoceļu tīklā, kā arī par autoceļu stāvokli ziemas periodā.

VAS “Latvijas Valsts ceļi”

Komunikācijas daļa

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.