Foto: TASS/SCANPIX/LETA

SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centrā pieņems tikai pēc iepriekšēja pieraksta 0

Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 9. novembra SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 49/53 apmeklētāji tiks pieņemti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, portālu LA.LV informē “Rīgas ūdens” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Lasīt citas ziņas

Pierakstīties apmeklējumam var zvanot pa tālruni 8000 21 22.

Šāda kārtība noteikta, jo 6. novembrī pieņemtais Ministru kabineta lēmums paredz, ka valsts un pašvaldību iestādēs pakalpojumi no 9. novembra tiek nodrošināti attālināti vai pēc pieraksta.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai mazinātu Covid-19 izplatības risku un pasargātu Klientu apkalpošanas centru darbiniekus un klientus, SIA “Rīgas ūdens” aicina izvērtēt Klientu centra apmeklējuma nepieciešamību. Ja uz to tomēr jādodas, klientiem obligāti jālieto mutes un deguna aizsegs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.