Raidījums “Rampas ugunis” “RīgaTV24” atspoguļo vienkāršotus uzskatus par medijiem, jo neprasa no veidotājiem augsta līmeņa profesionālismu.
Raidījums “Rampas ugunis” “RīgaTV24” atspoguļo vienkāršotus uzskatus par medijiem, jo neprasa no veidotājiem augsta līmeņa profesionālismu.
Ekrānuzņēmums no TV24

Par reklāmu un atkal… par naudu 15

Lai gan raidījums veidots par sabiedriskā pasūtījuma līdzekļiem un paredzēts satura uzlabošanai komerciālajos medijos, tas ir augstākā mērā komercializēts. Raidījumā iekļauta produktu izvietošana, katram viesim dekoratīvi tiek dāvināta reklāmdevēja prece.

Reklāma
Reklāma
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis” 67
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 8
Mājas īpašnieki remontdarbu laikā nejauši savā virtuvē atklāj apslēptu mantu
Lasīt citas ziņas
Līgums droši vien neliedz šajā raidījumā izvietot reklāmu, tomēr sabiedriskā pasūtījuma līdzekļi komerciāliem medijiem tiek piešķirti nozīmīgu mērķu dēļ. Tie palīdz radīt saturu, ko citādi nevarētu atļauties, jo reklāmdevējiem tas nešķiet saistoši. Sabiedriskā pasūtījuma nauda palīdz nodrošināt daudzveidību, iespējas kanāla auditorijai iegūt papildu saturu. Tomēr “Rampas ugunis” neizceļas citu interviju formātu vidū. Vēl viena viduvēja intervija ar cilvēku, kurš daudzkārt intervēts, nepalielina pieejamā satura daudzveidību.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.