Agris Rencis un Māris Naglis
Agris Rencis un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Kā TELE2 mārketinga komanda pievar krīzi? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
“Baisi izkāmējusi, pārgurusi, nošņurkusi nelaimes čupiņa!” mammas dalās pieredzē, kādā stāvoklī bērni atbraukuši no Dziesmu svētkiem 163
Kokteilis
Burvīgi pēc dabas! Tie, kas dzimuši šajos datumos, viegli iegūst to, ko vēlas
Veselam
Centies zaudēt svaru, bet nesanāk? Iespējams, tavam organismam trūkst šo 6 vitamīnu, kas var būtiski ietekmēt vielmaiņas darbību
Lasīt citas ziņas

Vēsturiskā pieredze un jaunas versijas par veiksmīgākajām stratēģijām, lai veicinātu uzņēmumu gatavību ekonomikas atgūšanās posmam.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: TELE2 mārketinga vadītājs Agris Rencis par to, kā mārketinga profesionāļiem būtu jāizmanto krīzes laiks, kā TELE2 komanda rīkojas ārkārtas stāvokļa dienās.

Sarunu vada Māris Naglis.

Audio versija

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.