Agris Rencis un Māris Naglis
Agris Rencis un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Kā TELE2 mārketinga komanda pievar krīzi? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Tārps, fekālija vai dupsis? Pirms dod vārdu savam bērnam, padomā vēlreiz: lūk, ko šie populārie vārdi nozīmē citās valodās 2
Kas tāds Krievijas-Ukrainas karā noticis pirmo reizi: Zelenskis nāk klajā ar paziņojumu, kas sašūpojis kara gaitu
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

Vēsturiskā pieredze un jaunas versijas par veiksmīgākajām stratēģijām, lai veicinātu uzņēmumu gatavību ekonomikas atgūšanās posmam.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: TELE2 mārketinga vadītājs Agris Rencis par to, kā mārketinga profesionāļiem būtu jāizmanto krīzes laiks, kā TELE2 komanda rīkojas ārkārtas stāvokļa dienās.

Sarunu vada Māris Naglis.

Audio versija

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.