Foto: Edijs Pālens/LETA

Šovasar “Aldara” pārdošanas apjomi palielinājušies par 15% 0

Pārdošanas apjomi AS “Aldaris” produkcijai šovasar ir pārsnieguši 2017.gada rezultātus par 15%, aģentūru LETA informēja “Aldaris”.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
VIEGLAIS TESTS. Ja nevari atbildēt 100% pareizi uz šiem jautājumiem, tad tu neesi pārāk gudrs
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 264
Lasīt citas ziņas

Uzņēmumā norādīja, ka pārdošanas apjomi auguši, neskatoties uz nozarē esošo tendenci apgrozījumam ik gadu samazināties par 3%, pārdošanas apjomu kritumam pēc PET iepakojuma aizlieguma ieviešanas un akcīzes nodokļa paaugstināšanas alkoholiskajiem dzērieniem.

Labie pārdošanas rezultāti ir nodrošinājuši “Aldara” tirgus daļas pieaugumu, šī gada jūlijā sasniedzot 28,3% no kopējā alus tirgus, kas ir labākais rezultāts kopš 2014.gada vasaras sezonas.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Esam gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji ir novērtējuši mūsu darbu pie aizvien jaunu un daudzveidīgu alus šķirņu piedāvājuma, un plašajā veikalu piedāvātajā sortimentā ir izvēlējušies tieši “Aldara” produkciju. Visu mūsu lielāko zīmolu patēriņu veicināja arī īpaši siltā vasara, taču kopumā izaugsme ir bijusi vēl lielāka nekā esošajā tirgus situācijā uzdrošinājāmies prognozēt. Tostarp “Mežpils” zīmola alus straujais popularitātes kāpumu, kas šovasar mazumtirdzniecības segmentā ir audzis vairāk nekā divas reizes pret 2017.gadu,” komentēja “Aldara” valdes locekle Sigita Ozola.

Mazumtirdzniecībā “Aldara” pārdošanas apjomi ir palielinājušies par piekto daļu jeb 21% un, līdzās “Mežpils” zīmolam, dubultojās arī “Carlsberg” zīmola pārdošanas apjomi. Strauja izaugsme mazumtirdzniecībā šī gada vasarā ir bijusi arī “Grimbergen” (63%) un “Zelta” (35%) produkcijai. Pircēji veikalos visvairāk ir izvēlējušies klasiskas gaišā alus šķirnes. Vislielākā izaugsme šī gada vasarā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, bija “Mežpils” alus šķirnei, kuru iegādājās divas reizes vairāk nekā pērn un “Aldaris Gaišais”, kuru iegādājās par 12% vairāk.

Alus patēriņš šovasar ir pieaudzis arī “HoReCa” segmentā. Uzņēmuma iekšējie dati liecina, ka kafejnīcās un restorānos visstraujāko pieprasījuma palielināšanos ir piedzīvojuši šādi zīmoli – “Carlsberg” (57%), “Zelta C!der” (31%), “Grimbergen” (23%) un “Mežpils” (15%).

Jau ziņots, ka alus darītavas “Aldaris” apgrozījums pagājušajā gadā bija 22,452 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 57,9% – līdz 5,018 miljoniem eiro.

“Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”. “Aldaris” nodarbina apmēram 200 darbinieku.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.