
Šovasar saldējumu izkonkurējot hotdogi, kafija un salāti 0
Šovasar, kad termometra stabiņš virs 25 grādu atzīmes pakāpies vien pāris reizes, Latvijas iedzīvotāji tradicionālo vasaras produktu vietā biežāk izvēlas siltās un svaigās uzkodas un karstos dzērienus. Vasaras pirmajā pusē kafijas pārdošanas apjoms ir audzis teju par piekto daļu, un hotdogiem vērojams 8% pieaugums. Vienlaikus lielu popularitāti gūst arī līdzi ņemamā svaigā pārtika – dažāda veida salāti, dārzeņi un augļi, un pieprasījums pēc svaigās pārtikas divkāršojies jeb pieaudzis par 115%, norāda mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” mārketinga vadītāja Linda Sietiņa.
Narvesen novērojumi liecina, ka cilvēki cenšas ēst arvien veselīgāk un biežāk līdzņemšanai izvēlas iegādāties svaigos salātus, dārzeņus, augļus un citus veselīgos produktus. Pēdējā gada laikā pieprasījums pēc svaigajiem salātiem pieaudzis par 175%, savukārt pēc augļiem un dārzeņiem – par 20%.
“Šogad līdzi ņemamās maltītes iegādājas vēl vairāk nekā pērn, un pārdošanas apjomi strauji pieaug. Tāpēc, ņemot vērā pircēju vēlmes, esam papildinājuši sortimentu ar 60 Fresh&Tasty jaunumiem, sākot ar vairāku veidu svaigo lapu, dārzeņu un pastas salātiem, pildītiem lavašiem un lietošanai gataviem augļu asortiem glāzītēs un beidzot ar tādiem iecienītiem našķiem kā rieksti, sukādes un minī virtuļi,” atzina uzņēmuma pārstāve.
Papildus tam, ka iezīmējas veselīgo produktu apjoma pieaugums, strauja izaugsme redzama arī funkcionālajiem jeb vitaminizētajiem ūdeņiem. Līdztekus veselīgajam piedāvājumam pircēji bieži izvēlas sevi palutināt arī ar kādu saldumu. Piemēram, līdzi ņemamiem nelieliem gardumiem glāzītēs, kas šobrīd piedzīvo popularitātes vilni arī Latvijā – biezpiena bumbiņām, mini virtuļiem un klasiskajām kūciņām Vecrīga. Pavisam drīz pircēji varēs nobaudīt arī mini eklērus, kā arī sāļos gardumus.
“Narvesen” ir mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas 250 tirdzniecības vietās piedāvā daudzveidīgu svaigu ēdienu klāstu, atspirdzinošus dzērienus un plašu jaunāko preses izdevumu izvēli.
2016. gadā atvērtas septiņas jaunas “Narvesen” tirdzniecības vietas, uzlabota esošo tirdzniecības vietu vizuālā pievilcība, kopumā pagājušā gada laikā uzņēmuma attīstībā investēti 1,3 miljoni eiro.