LNT raidījuma “900 sekundes” vadītāji, TV3 seriāla “UgunsGrēks” aktrise Regīna Devīte, LNT raidījuma “LNT Brokastis” raidījuma vadītāji. Publicitātes foto no skaties.lv, kolāža – la.lv

Uz ko cerēt TV skatītājiem? 1

Mediju holdinga “Baltijas mediju alianse” (“BMA”, kanāli: “PBK”; “REN TV”, “NTV Mir” u. c.) pārstāve Sindija Fridenberga: “Runājot par skatītājiem un satura kvalitāti, nedomājam, ka šajā lauciņā “MTG” pārdošana nesīs pozitīvas pārmaiņas, jo mediju bizness nav investora galvenā specializācija, līdz ar to satura politika varētu būt neskaidra. Arī reklāmas nozarei diez vai tas nāks par labu, jo nav publiskoti jaunā īpašnieka mērķi. Sliktākais scenārijs būtu, ja nenoteiktība un zināma vilšanās galvenajā TV tirgus spēlētājā izraisītu reklāmas budžeta aizplūšanu no TV nozares.” “BMA” pārstāve arī sacīja, ka nav skaidrs, tieši kādās rokās “MTG” bizness nonācis. “Saprotams, ka aiz fondu līdzekļiem vienmēr stāv citi investori. Jaunajam “MTG” īpašniekam ir jāsaprot, ka vajadzēs pielikt ne mazums pūļu, lai šis projekts investorus finansiāli nepieviltu,” piebilst S. Fridenberga.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
7 pārsteidzošas lietas, ko par jums atklāj apģērba krāsa
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 3
Lasīt citas ziņas

LTV vadītājs I. Belte pēc “MTG” pārdošanas darījuma iezīmē vairākus notikumu attīstības scenārijus: “Optimistiskajā variantā neredzu lielas izmaiņas – 
menedžments paliek, iepriekšējais kurss tiek saglabāts. Pesimistiskajā – tiek samazināts vietējais saturs, sākumā “LNT” kanālā, vēlāk arī “TV3”, līdz ar to samazināsies konkurētspēja. Ja “LTV” izies no reklāmas tirgus, zudīs arī nepieciešamība konkurēt satura jomā, TV reklāmas jomā mazināsies konkurence, bet reklāmas cenas – pieaugs. Ilgtermiņā, iespējams, samazināsies “MTG” kanālu skaits, tiks meklēti jauni biznesa modeļi ar uzsvaru uz internetu.”

Darījums par 115 miljoniem eiro

• Zviedrijas mediju koncerns “MTG” raidorganizāciju biznesu Baltijas valstīs investīciju kompānijai “PEP” pārdevis par 115 miljoniem eiro, kas atbilstot uzņēmuma vērtībai.

CITI ŠOBRĪD LASA

• Latvijā “PEP” pārņem telekanālus “TV3”, “TV3+”, “TV6”, “LNT”, “Kanāls 2”, radiostaciju “Star FM”, portālus “TVplay” un “Skaties”. Igaunijā – televīzijas kompāniju “Viasat Eesti”, telekanālus “TV3”, “TV6”, “TV3+”. Lietuvā telekanālus “TV3”, “TV3+”, “TV6”, “Viasat Sport Baltic”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.