Foto – Shutterstock

Arī sagulētu matraci drīkst atdot 0

Patērētāju atteikuma tiesības tiešsaistes pirkuma gadījumā attiecas uz matraci, kura aizsargpārklājums pēc piegādes ir ticis noņemts, pēc tiesas lēmuma vēsta Gite Stadlere, ES Tiesas preses sekretāre.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Saša Ledovskis Vācijas tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma “Slewo” interneta vietnē iegādājās matraci. Pēc preces saņemšanas viņš noņēma matrača aizsargpārklājumu. Taču vēlāk viņš matraci nosūtīja atpakaļ, lūdzot atmaksāt pirkuma cenu 1094,52 eiro, kā arī transporta izdevumus.

“Slewo” ieņēma pozīciju, ka šajā gadījumā nevar izmantot 14 dienu atteikuma tiesības, jo tās neattiecoties uz “aizzīmogotām precēm, kuras nav piemērotas atdošanai atpakaļ veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ un kuras pēc piegādes ir atvērtas”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vācijas Federālā augstākā tiesa, nespējot izšķirt strīdu, lūdza ES Tiesu interpretēt minēto direktīvu.

Gluži tāpat, kā tas ir apģērbu gadījumā, ES Tiesa ir pieņēmusi, ka tirgotājs, veicot tīrīšanu vai dezinfekciju, matraci var sagatavot atkārtotai laišanai tirgū, neaizskarot veselības aizsardzības vai higiēnas pamatprasības. Tiesa atgādina, ka atteikuma tiesības šajā gadījumā ir jāievēro, jo pirms matrača iegādes pircējam nav iespēju apskatīt izstrādājumu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.