Foto – Shutterstock

TM: ar mediācijas palīdzību var risināt ar banku radušās domstarpības 1

Maksātspējas grūtībās nonākušiem banku klientiem tiek piedāvāta iespēja vērsties Konsultāciju un mediācijas centrā un ar banku radušās domstarpības risināt, izmantojot mediāciju, informē Tieslietu ministrija.

Reklāma
Reklāma
Bērni bija šokēti par redzēto: vecāku strīds bērnudārza izlaidumā pāraug masu kautiņā
“Miša, mazais zēns, kliedza. Un tad iestājās klusums.” Ugunsdzēsējs atgriezās mājās, bet sieva, meita un mazmazdēls bija nogalināti 115
“Gaidiet tankus Rīgas ielās, iespējams, jau rudenī.” Hermanis dalās satraucošās bažās par valsts nākotni 8
Lasīt citas ziņas

Kopš Konsultāciju un mediācijas centrs 2015.gada novembrī uzsāka savu darbu, ir sniegtas konsultācijas vairāk nekā 400 personām, kā arī ir bijuši veiksmīgi mediācijas gadījumi.

Mediācija ir uz vienošanos vērsts sarunu process, kas notiek ar neitrālas un neatkarīgas personas – mediatora – starpniecību. Tā var būt piemērota, ja ir svarīgi panākt tādu vienošanos, kurā ir sabalansētas klienta un bankas intereses vai ja līdzšinējās sarunās ar banku nav panākti konstruktīvi risinājumi, kā arī citos gadījumos, kuru piemērotība mediācijai tiek izvērtēta individuālas konsultācijas ietvaros. Mediācija ir brīvprātīgs sadarbības process, kuram nepieciešama visu strīdā iesaistīto pušu – gan klienta, gan bankas -piekrišana.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sekmīgas mediācijas rezultātā iespējama arī vienošanās starp klientu un banku par parāda daļēju atmaksu un atbrīvošanu no atlikušās saistību daļas.

Konsultāciju un mediācijas centra sniegtās konsultācijas un mediācijas pakalpojumi ir bezmaksas. Centrs arī nodrošina sertificēta mediatora piesaisti un sedz mediācijas izdevumus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.