Publicitātes foto/pixabay.com

Tuvojoties Sieviešu dienai, būtiski aug pieprasījums pēc smaržām 0

Interneta veikala “220.lv” apkopotā informācija liecina, ka, gaidot Starptautisko Sieviešu dienu, būtiski aug pieprasījums pēc smaržām.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas
Ja 2018. gadā, atzīmējot 8. martu, smaržu pārdošanas apjomi auga par 68%, tad šogad tiek prognozēts, ka pircēju pieprasījums būs vēl lielāks.

Turklāt, ir novērota īpaši liela interese par nišas zīmolu aromātiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai arī Sieviešu dienas neatņemama sastāvdaļa ir ziedi, pircēju paradumu tendences liecina, ka tiek domāts arī par citām dāvanām, lai iepriecinātu dāmas, un viena no tādām izvēlēm ir smaržas.

Pēc interneta veikala 220.lv apkopotās informācijas, augsts pieprasījums tiek novērots nišas zīmolu aromātiem.

“220.lv” izpilddirektors Raimondas Žilēnas norāda, ka smaržas ir nenoliedzami viena no pirktākajām dāvanām visa gada garumā, bet arī šajā kategorijā ir vērojams izteikts pīķa laiks.

“Viens no tādiem ir 8. marts, kas tradicionāli ir viens no spilgtākajiem notikumiem pavasara sezonā, tādējādi apliecinot, ka šie svētki joprojām tiek aktīvi atzīmēti.”

“Jāatzīst, ka kopumā, reaģējot uz augsto pieprasījumu pēc smaržām, kategorijas sortiments šogad ir palielināts par vienu trešdaļu, salīdzinot ar 2018. gadu.”

Saskaņā ar “220.lv” datiem, 2018.gadā Latvijā nišas kategorijas smaržas veidoja vairāk nekā 10% no kopējā smaržu kategorijas pārdotā apjoma, iezīmējot stabilu izaugsmes tendenci, savukārt Lietuvā un Igaunijā ir novērots vēl lielāks pieprasījums pēc nišas zīmoliem, attiecīgi 70% un 20%.

R. Žilēnas arī atklāj, ka ik gadu mainās pircēju paradumi un šogad viens no tiem ir smaržu komplektu iegāde.

“Pircēji ir secinājuši, ka izdevīgāk ir iegādāties preču komplektus, jo tādējādi tiek ietaupīti līdzekļi, kā arī palielināts prieks dāvanas saņēmējam. Piemēram, salīdzinot 2017. un 2018. gadu, dāvanu komplektu pārdošanas apjomi ir auguši par 20%, un jau tagad tiek prognozēts, ka šogad pārdošanas apjomi būs vēl augstāki.”

“Pigu grupa”, kurai pieder tiešsaistes veikals “220.lv“ Latvijā, „Pigu.lt“ Lietuvā un „Kaup24.ee“ Igaunijā, ir lielākais e-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs.

Reklāma
Reklāma

Kopš 2015. gada “Pigu grupu” pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā MCI. Šī ir pirmā un vienīgā Lietuvas kompānija, kas trīs gadus pēc kārtas ierindojas starp pieciem visstraujāk augošajiem Centrāleiropas tehnoloģiju uzņēmumiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.