Foto – Shutterstock

Sieviete piezvanīja policijai un pasūtīja picu. Taču tā nepavisam nebija izjokošana 4

Kādu dienu policija saņēma zvanu, kurā sieviete… pasūtīja picu. Taču no tā, kas notika tālāk, tirpas skrien pa muguru!

RAKSTA REDAKTORS
“Ļoti negodīgi ir sadalīts valsts ģimenes pabalsts – ar ko divi bērni atšķiras no viena?” mamma Māra izgaismo pretrunu likumos
Kokteilis
Smieklīgi, bet patiesi: šīs 3 zodiaka zīmes šogad pelnījušas žagarus zem eglītes 3
Kokteilis
Ātrs psiholoģiskais tests: sarkana, zila vai dzeltena – kuru krāsu izvēlies tu?
Lasīt citas ziņas

Operatoriem nebūt nav jaunums dīvaini zvani. Bērni un jaunieši bieži vien “mīnējuši” skolu kontroldarbam paredzētajā laikā, pieaugušajiem reizēm nav, ar ko parunāt u.t.t. Taču šis bija unikāls gadījums!

Glābšanas dienestu operatoriem jāprot pieņemt pareizus lēmumus, tā kā no tā var būt atkarīga citu cilvēku dzīve! Īpaši sarežģīti ir situācijās, kad cilvēks nevar īsti paskaidrot sava zvana iemeslus. Un, lūk, kā notika šajā reizē.

CITI ŠOBRĪD LASA

Stāsta kāds operators. Kādu vakaru bija viņa dežūra. Zvanīja kāda sieviete un teica:

– Hallo, es traucēju jūs no Varika ielas 115.

– Glābšanas dienests klausās. Kas jums noticis?

– Es vēlos pasūtīt picu.

Operators nodomāja, ka tas ir kārtējais viltus zvans, taču pēc instrukcijas bija jāturpina saruna, izjautājot zvanītāju:

– Diemžēl, kundze, jūs esiet kļūdījusies ar numuru. Jūs zvanāt glābšanas dienestam.

– Jā, es zinu. Lūdzu, ar saldajiem pipariem, sēnēm un sieru.

– … Atvainojos, vai zināt, ka zvaniet glābšanas dienestam?

– Protams! Cik tas maksās?

Un tikai tad operatore saprata, ka tas nav joks, bet, gluži otrādi, noticis kaut kas nopietns.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.