Publicitātes foto

Veikalu tīkls “Citro” atver četrus jaunus veikalus 0

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “Citro” paplašina tirdzniecības vietu skaitu, atverot četrus jaunus veikalus ar “Citro” zīmolu un tādējādi nostiprinot savas tirgus pozīcijas Kurzemes reģionā.

Reklāma
Reklāma

76 veikali

“Tas ir beigu sākums! Melni mākoņi dosies tur, kur lec saule!” Nostradama prognoze 2025. gadam 20
Ceļā no Rojas uz Roņu salu pazuduši divi cilvēki. Atpūtniekus ceļā pārsteigusi vētra 40
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosaucis 10 politiķus, kuru pieļautās kļūdas būtiski ietekmējušas Latvijas politisko un ekonomisko situāciju 160
Lasīt citas ziņas

Uzņēmumu apvienībai SIA “Latvian Retail Management” pievienojies jauns partneris SIA “AA&CO” ar tirdzniecības vietām Ventspilī, Ugālē, Popē un Piltenē, kas līdz šim tika pārstāvētas ar veikalu tīkla “top!” zīmolu.

Publicitātes foto
CITI ŠOBRĪD LASA

Šobrīd ar jaunizveidoto “Citro” zīmolu ir pārstāvētas 76 tirdzniecības vietas visā Latvijā. Arī turpmāk uzņēmumu apvienība “Latvian Retail Management” plāno strādāt pie vienota “Citro” zīmola koncepta ieviešanas, veicot veikalu rekonstrukciju un piesaistot jaunus sadarbības partnerus mērķtiecīgai attīstībai.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Izveidojot “Citro” zīmolu, mūsu vadmotīvs bija – mērķtiecīga attīstība, pakāpeniski investējot mūsdienīgos risinājumos, kas pircējiem nodrošina patīkamu un ērtu iepirkšanos, kā arī ciešākas sadarbības veidošana ar vietējiem uzņēmumiem.

Publicitātes foto

“Citro” tīkla paplašināšanās ir likumsakarīgs solis tirgus pozīcijas nostiprināšanā. Jaunais partneris “AA&CO” ir uzticams un pieredzējis tirgus dalībnieks, kas sniegs savu artavu vienota “Citro” zīmola tīkla attīstībā un sadarbības veicināšanā ar vietējiem novadu ražotājiem.”

“Citro” zīmola pozicionējums ietver mūsdienīgu un inovatīvu risinājumu ieviešanu, piedāvājot pircējiem ērtu iepirkšanos un daudzveidīgu sortimentu katru dienu.

“Šogad plānots koncentrēties uz vienota “Citro” zīmola koncepta ieviešanu visā tīklā, modernizējot vairākus veikalus. Daudzviet tiek veikti rekonstrukcijas darbi, kā arī īstenota iekārtu nomaiņa uz energoefektīviem un videi draudzīgākiem risinājumiem.

Korekcijas plānos

Protams, valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa dēļ ir veiktas nelielas korekcijas mūsu šī gada attīstības plānos, taču daļa no plānotā jau īstenota. Pēc vērienīgas rekonstrukcijas atvērts “Citro” veikals Ventspilī divos stāvos. Tikko noslēgušies rekonstrukcijas darbi veikalos Kuldīgā un Brocēnos.

Iespēju robežās īstenosim nākamos renovāciju plānus, kā arī koncentrēsimies uz partnerības attīstīšanu ar vietējiem uzņēmumiem,” norāda I.Kelmers.

Publicitātes foto

“Citro” zīmola stratēģija paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējo novadu zemnieku saimniecībām un ražotājiem, piedāvājot pārdot viņu lokālos ražojumus un sezonālos produktus. Daudzos “Citro” zīmola veikalos jau ir vietējo novadu ražotāju stendi. Plānots pakāpeniski tos ieviest visā “Citro” tīklā, piesaistot plašāku vietējo sadarbības partneru loku.

Reklāma
Reklāma

Atvērts vietējiem ražotājiem

“Ārkārtas situācijā vietējo uzņēmumu vienotība un savstarpējā solidaritāte ir īpaši būtiska pašreizējo grūtību pārvarēšanā. “Citro” zīmols ir atvērts sadarbībai ar vietējiem novadu ražotājiem, tādējādi sniedzot atbalstu viņu uzņēmējdarbībai un ģimenēm. Ticu, ka visiem kopā mums izdosies pārdzīvot šo laiku un pēc tam kļūt vēl spēcīgākiem un vienotākiem,” skaidro I.Kelmers.

“Citro” veikalu tīkls aicina pieteikties Latvijas novadu ražotājus, zemnieku saimniecības un ģimenes uzņēmumus, rakstot uz [email protected] ar norādi “Sadarbības iespējas”. Veikalu tīkls izskatīs visus piedāvājumus un sazināsies ar uzņēmumiem personīgi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.