Publicitātes foto

Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0

Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
3 horoskopa zīmes, ko visi mīl – viņi izceļas ar īpašu harismu un siltu enerģiju
“Oficiāli neviens neko neaizliedz.” Krievijā strauji izdziest viena no sievietes galvenajām pamattiesībām
Mājas
FOTO. Mežaparkā par 1,4 miljoniem tiek pārdota māja, kas pārsteidz ar arhitektūru un ne tikai…
Lasīt citas ziņas

Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.

Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.