Publicitātes foto
Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0
Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.
Reklāma
Reklāma
“Latvija nav pelnījusi neatkarību.” Sieviete skarbi izsakās par Latviju un sadusmo tautiešus
29
Merkurs Skorpionā brīdina: 4 zodiaka zīmju pārstāvjiem tuvākajā nākotnē gaidāms liels pārbaudījums
“Kāds izmanto Ukrainas karu, lai…” Mairis Daugavpilī pamanījis dīvainas skrejlapas uz ēku sienām
50
Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.
Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.
“Ko tālāk? Jāņi – šašlika svētki?” Soctīklos uzvirmo neapmierinātība par dzirdēto 18. novembra koncertā pie Brīvības pieminekļa
Problēma, kas izraisīja interneta pārrāvumus arī Latvijā, novērsta. Kiberdrošības eksperts skaidro situāciju
7 iemesli, kāpēc jūs visu laiku jūtaties noguris. Ne vienmēr pie vainas ir laikapstākļi




