Publicitātes foto

Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0

Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.

Reklāma
Reklāma
Jau pirmajās sekundēs? Šīs 11 lietas vīrieši pamana sievietēs ātrāk, nekā tu domā
Ārsts nosūtīja mājās ar ausu infekciju – pēc stundas trīs bērnu mamma saļima un nomira. Šo traģēdiju varēja novērst… 77
“Tas vairs nav smieklīgi!” Agnese Zeltiņa trīs mēnešu laikā piedzīvojusi četras zādzības 1
Lasīt citas ziņas

Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.

Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.