Publicitātes foto

Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0

Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Viena neparasta detaļa Melānijas Trampas vēstulē Putinam raisa mežonīgas spekulācijas
Veselam
Kam tas ir kaitīgs? Eksperti nosaukuši trīs cilvēku grupas, kurām vajadzētu izvairīties no skābā krējuma
Krimināls
VIDEO. Tieši pirms pirmā septembra kanalizācijas akā atrod mammu ar divām meitiņām: ir spekulācijas par baisu noziegumu 13
Lasīt citas ziņas

Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.

Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.