Ekonomika
Bizness

Krīzē pārdevēji kļūst influenceri0

Publicitātes foto

Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.

Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.

Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
AJ
Atis Jansons
Ekonomika
Kā tad tās riepas deldējam? Droša braukšana un nedaudz tehnisku zināšanu 2
1 diena
IB
Ivars Bušmanis
Ekonomika
“Pandēmija parādīja, ka attīstāmies nepareizi.” Intervija ar Arni Putniņu 2
1 diena
OZ
Olafs Zvejnieks
Ekonomika
Olafs Zvejnieks: Valsts riskē ar masveidīgu uzņēmumu maksātnespēju un bezdarba pieaugumu
1 diena

Lasītākie

IK
Ilze Kuzmina
Latvijā
“Jaunais īpašnieks apliks sētu, arhitektūras piemineklis tur stāvēs neredzams!” Biedrība lūdz glābt Anniņmuižu
2 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
“Spļāviens sejā nacionālai pašapziņai,” Dzintars naudu krievu medijiem salīdzina ar terorisma finansēšanu 1
1 stunda
EL
Egils Līcītis
Latvijā
Egils Līcītis: Gobzems satrakojies. Čalim jumts aizbraucis. Kokaīnu sašņaucies. Kā Saeimas parkets viņu vēl nes! 5
3 stundas
IM
Ingrīda Mičāne
Ekonomika
“Nebūs viesstrādnieku, raža sapūs uz lauka!” Kāpēc latvieši negrib mēnesī nopelnīt 1000 eiro? 25
6 stundas
LE
LETA
Veselam
Pagājušajā diennaktī Latvijā nav atklāts neviens jauns Covid-19 inficētais
5 stundas