Publicitātes foto

Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0

Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.

Reklāma
Reklāma
“Latvija nav pelnījusi neatkarību.” Sieviete skarbi izsakās par Latviju un sadusmo tautiešus 29
Kokteilis
Merkurs Skorpionā brīdina: 4 zodiaka zīmju pārstāvjiem tuvākajā nākotnē gaidāms liels pārbaudījums
RAKSTA REDAKTORS
“Kāds izmanto Ukrainas karu, lai…” Mairis Daugavpilī pamanījis dīvainas skrejlapas uz ēku sienām 50
Lasīt citas ziņas

Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.

Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.