
Publicitātes foto
Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0
Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.
Reklāma
Reklāma
Jau pirmajās sekundēs? Šīs 11 lietas vīrieši pamana sievietēs ātrāk, nekā tu domā
Ārsts nosūtīja mājās ar ausu infekciju – pēc stundas trīs bērnu mamma saļima un nomira. Šo traģēdiju varēja novērst…
77
“Tas vairs nav smieklīgi!” Agnese Zeltiņa trīs mēnešu laikā piedzīvojusi četras zādzības
1
Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.
Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.
