
Publicitātes foto
Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0
Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.
Reklāma
Reklāma
Vai tavā telefona numurā ir šādi cipari? Pārbaudi – tie var nest tev veiksmi
Nauda nāk! 3 zodiaka zīmes, kurām jūlijs būs šī gada finansiāli visienesīgākais mēnesis
Asinsspiediens atkal uzkāpis? Noteikti apēdi kādu no šiem 9 produktiem – no tiem noteikti jāizvairās
Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.
Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.
Zvirbuļu izzušanas dēļ ir pieaudzis odu skaits. Kas tas ir par fenomenu?
“Prieks ir atnākt pie kāda ciemos, kam ir tīrs dzīvoklis!” Kā pēc “Ērkšķiem” klājas lesbiešu pārim Vikai un Iļjanai?
Kā tad tā – atkal nedienas! Kavējas “Rīgas satiksmes” un “Pasažieru vilciena” vienotās biļetes ieviešana
