“Volkswagen” konference Rīgā
“Volkswagen” konference Rīgā
Publicitātes foto

“Volkswagen” Rīgā kaļ nākotnes plānus 0

Šonedēļ Rīgā norisinājās Eiropas “Volkswagen” aksesuāru konference, kas Baltijā notika pirmoreiz. To apmeklēja zīmola pārstāvji no 32 dažādām valstīm, tostarp Dienvidāfrikas, Taizemes un Taivānas.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Konferences temats šogad bija ievērojamā nozares transformācija – automobiļu elektrifikācija, digitalizācija, e-komercija un mikromobilitāte, kā arī tuvākajā nākotnē gaidāmā autonomā braukšana.

“Volkswagen” konference Rīgā
Publicitātes foto
CITI ŠOBRĪD LASA

Konferences dalībnieki apsprieda, kā šīs tendences ietekmēs pēcpārdošanas biznesa attīstību īstermiņā un ilgtermiņā.

Konference noritēja nesen atklātajā kultūras centrā “Hanzas Perons”, un to apmeklēja vairāk nekā 100 dalībnieku.

Tās mērķis bija kopīgi izstrādāt efektīvu biznesa attīstības stratēģiju, kā arī iepazīties ar jaunakājiem “Volkswagen” aksesuāru klāsta produktiem un risinājumiem.

“”Volkswagen” zīmols šobrīd piedzīvo vēsturisku transformāciju. Pateicoties vairāku miljardu eiro vērtajam investīciju plānam, kura galvenais nolūks ir elektroautomobiļu masveida ražošanas uzsākšana, Volkswagen pašlaik virzās uz to, lai kļūtu par vadošo elektrisko automašīnu ražotāju. Tas izraisīs tiešu ietekmi uz mūsu pēcpārdošanas biznesu, radot gan izaicinājumus, gan iespējas mainīt un paplašināt produktu klāstu. Mūsu mērķis ir turpināt uzlabot Volkswagen klientu pieredzi, nodrošinot izcilus produktus, kas stiprina saikni starp zīmolu un klientu,” uzsver Volkswagen pārdošanas un mārketinga direktors Rēdigers Hedfelds (Rüdiger Hedfeld).

“Volkswagen” konference Rīgā
Publicitātes foto

“Mēs esam ļoti lepni un gandarīti rīkot šo pasākumu šeit, Rīgā, un kļūt par vietu, kur tiek pieņemti svarīgi lēmumi pasaulē lielākajam auto nozares spēlētājam – “Volkswagen” grupai. Biznesa pēcpārdošanas segments bieži vien paliek ēnā, taču tas ir tikpat svarīgs sekmīgu biznesa rezultātu sasniegšanai, cik jaunu automobiļu pārdošana, un Baltijas valstis šādā nozīmē nav izņēmums. Baltijas valstis ir starp līderiem oriģinālo “Volkswagen” aksesuāru pārdošanā uz vienu automašīnu, kā arī otrs visstraujāk augošais aksesuāru tirgotājs Eiropā. Ar nepacietību raugāmies uz auto nozares jauno laikmetu un aizraujošā mobilitātes biznesa attīstību,” norāda “Moller Baltic Import” izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde