BEE BEE XS
BEE BEE XS
Publicitātes foto

Ženēvas dīvainīši 0

Šonedēļ durvis ver krāšņākā autoizstāde Ženēvā, par kuras dažiem jaunumiem jau stāstījām iepriekšējās nedēļās. Šoreiz par trim neparastiem eksponātiem, kurus publikai rādīs nevis autoindustrijas milži, bet gan pavisam nelieli ražotāji.

Kokteilis
Viņi spēj saglabāt saprātu pat stresa situācijās: šajos mēnešos dzimušajiem piemīt īsta iekšējā izturība un neatlaidība
Beigu sākums? Avoti atklāj, ko Tramps darīs ar Krieviju, ja Putins noraidīs miera plānu
TV24
“Trampa-Putina tunelis zem Beringa šauruma ir reāls scenārijs. Vai tad visi aizmirsuši par Buša un Obamas izgājieniem?” Profesors atgādina 35
Lasīt citas ziņas

BEE BEE XS Tapis Francijā. Viscaur tikai un vienīgi elektrisks. Kabriolets. Izskatās niecīgs, taču tam tomēr ir četras durvis un četras sēdvietas. 20 kW dzinējs. Aizmugurējo riteņu piedziņa. Enerģijas patēriņš 8,6 kW/100 km.

Galvenās bažas ekoloģiski, ekonomiski un dinamiski brīnišķīgo elektrisko auto lietotājam joprojām ir – ja nu vajadzēs braukt vairāk un tālāk, nekā manas baterijas spēj? Uzlādes vietas pagaidām retums, uzlāde ilga… “EP Tender SAS” (Poisī, Francija) šādiem gadījumiem piedāvā piekabīti, kurā paslēpts benzīna dzinēja (divi cilindri, 625 cm3) darbināts ģenerators.

CITI ŠOBRĪD LASA

Neļausim klasikai pazust! Tāda ir DMC (tuninga kompānija Vācijā) atbilde uz MB G klases ražošanas pārtraukšanu. Šis ir vēl vilinošāks. Oglekļa šķiedras virsbūve, 24 collu riteņu diski, 880 zirgspēki (12 cilindri, 5460 cm3), manuāla 4×4 transmisijas režīmu vadība (ātrumkārba automātiska). Par ekoloģiju gan šeit grūti runāt – CO2 izmeši 322g/km.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.