Ženēvas prožektoros 0

Ženēvas automobiļu izstāde, kas pašlaik notiek, nav lielākā ne Eiropā, ne pasaulē. Taču tā allaž bijusi vispavasarīgākā, visdzīvespriecīgākā, neparastiem “konceptiem” bagātākā. Tādēļ arī mēs ieskatāmies tieši šajā eksponātu iedaļā, atstājot ekonomiskākus un lietišķākus modeļus praktiskās izvēles vasarai un rudenim.

Reklāma
Reklāma

 

“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Starptautiskajā Ženēvas motoršovā šodien savu Eiropas debiju piedzīvo divi “Chevrolet” konceptmodeļi, kas radīti, ietekmējoties no Amerikas jauniešiem.

“Chevrolet” stendā kompānijas pārstāvji, bruņojušies ar “iPad”, centīsies noskaidrot, ko domā jaunieši. Viņu viedoklis tiks izmantots, izstrādājot nākamos koncepta modeļus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pirmais “Chevrolet” konceptmodelis “Code 130R” ir četrvietīga kupeja ar vienkāršu profilu. “Code 130R” ir ieguvis vēsturisku sporta auto iespaidotu stilu un klasisko, aizmugurējo riteņu piedziņu.

“Code 130R” dizaineri ir sakombinējuši turbodzinēju ar “eAssist” tehnoloģiju. Tā ar dzinēja izslēgšanu apstājoties, bremzēšanas enerģijas rekuperāciju un griezes momenta izlīdzināšanu paātrinājuma laikā, automašīnas elektrifikāciju sabalansē turbodzinēja veiktspēju ar degvielas ekonomiju.

Otrs “Chevrolet” konceptmodelis “Tru 140S” ir eksotiska izskata četrvietīga sporta kupeja ar priekšpiedziņu. Trīsdurvju hečbeks ir radīts kā atraktīvs, tajā pašā laikā arī pieejams sporta automobilis, kas izskatās eksotisks, dārgs un ātrs.

Abu konceptmodeļu interjers to īpašniekiem ļauj personalizēt auto atbilstoši savām prasībām, kas ir izšķiroša jaunās paaudzes vēlme. Šā vecuma grupas pircēji tehnoloģiju savienojamību uzskata par ļoti svarīgu īpašību. “MyLink” sistēma un “WiFi” ļauj viedtālruni integrēt automobilī un saglabāt savienojumu, padarot auto par personīgu “dokstaciju”.

“4C Concept” ir nomērķējis uz leģendārā “Lotus Elise” segmentu. Dzinējs vidū, protams, tikai divas sēdvietas. Pakaļējo riteņu piedziņa. Tikai četrus metrus garš un, pateicoties plašam kompozītmateriālu lietojumam, tikai 850 kg smags. Dinamikas rezultāts – ar tikai 1,75 l tilpuma turbomotoru (197 ZS) auto spēj sasniegt 100 km/h nepilnās piecās sekundēs.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.