Foto: Rīgas brīvostas pārvalde

Rīgas ostā pārvadājumus uzsāk jauna prāmju līnija “Baltic Link” 2

Pirmdien, 6. jūlijā, Rīgas ostā pie SIA “Man-Tess tranzīts” prāmju piestātnes pirmo reizi pienāca jaunās kravu pārvadājumu līnijas “Baltic Link” prāmis MIDAS, uzsākotregulāru kravu autotransporta (ro-ro) pārvadājumu reisusstarp Rīgu un Okselosundas ostu Zviedrijā.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 45
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

Turpmāk prāmis katru nedēļu veiks trīs reisus no Rīgas – otrdienās, ceturtdienās un svētdienās.

Līnijas “Baltic Link” operators ir Zviedrijas kuģniecības kompānija “Wagenborg Shipping Sweden AB”, kas ar jauno līniju “Baltic Link” paplašina savu ro-ro prāmju līniju tīklu Baltijas jūrā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ņemot vērā prāmju pārvadājumu konkurences īpatnības un Rīgas ostas atrašanās vietu, vēl vienas kravas prāmju līnijas ienākšanaostā vērtējamaļoti pozitīvi. Latvijas kravu pārvadātājiem tiek piedāvāts vēl viens konkurētspējīgs loģistikas ceļš uz Skandināvijas valstīm, savukārt Rīgas ostā paplašinās sniegto pakalpojumu klāsts. Tas ļaus piesaistīt Rīgas ostai jaunus klientus un audzēt kravu apjomu. Tādējādi mēs speram vēl soli tuvāk Rīgas ostas attīstības mērķim – kļūt par mūsdienīgu un efektīvu loģistikas centru, apkalpojot ganBaltijas, gan Skandināvijas valstis,” informē Rīgas brīvostas pārvaldē.

Rīgas osta ir daudzfunkcionāla osta ar mūsdienīgu infrastruktūru, kas ir piemērota visdažādāko veidu kuģu un kravu apkalpošanai, nodrošinot arī kravas autotransporta prāmju servisu.

Neskatoties uz ostas atrašanās vietu Rīgas jūras līcī, kas padara kravas prāmju pārvadājumus uz Eiropas ostām attāluma un izmaksu ziņā mazāk konkurētspējīgus, salīdzinot ar ostām tieši Baltijas jūras krastos, šis pārvadājumu veids Rīgas ostā attīstās un ro-ro kravu apjomi pieaug.

Regulārus ro-ro pārvadājumus no Rīgas ostas līdz šim nodrošināja Tallink līnijas prāmji, kas veic gan pasažieru, gan kravu pārvadājumus.

108,5 metrus garaisun 17 metrus kravas autotransporta prāmis MIDAS ar kravnesību 5873 GT kuģo zem Somijas karoga.

Līnijas operators – “Wagenborg Shipping Sweden AB” norāda, ka, pieaugot pārvadāto kravu apjomam, prāmis MIDAS var tikt aizstāts ar lielāku, pieprasījumam atbilstošu prāmi.

Publikācija tapusi sadarbībā ar Rīgas brīvostas pārvaldi

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.