Publicitātes foto no Facebook

Uzņēmumi apvienojas. “Mantinga” pārņem “Pedro” 5

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Lietuvas uzņēmums “Mantinga”, kas pazīstams kā maizes, uzkodu un saldētu produktu ražotājs, no koncerna “Orkla Latvija” iegādājas gatavo maltīšu ražošanas uzņēmumu SIA “Fresh Food Production”, kas plašāk pazīstams ar zīmolu “Pedro”. “Fresh Food Production” specializējas ātro gatavo maltīšu ražošanā – tā produkcija ir sviestmaizes, burgeri, panini un citi. Uzņēmumu grupas “Mantinga” izpilddirektors Mants Agents stāsta: “Stratēģiskais mērķis augt efektīvi un ilgtspējīgi ir cieši saistīts ar to, ka nolēmām iegādāties uzņēmumu Latvijā. Ar gandrīz 25 gadu pieredzi pārtikas rūpniecībā ceram paplašināties tirgus segmentā, kura popularitāte un pieprasījums jau kādu laiku ir pieaudzis.”

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā 189
Lasīt citas ziņas

Tāpat viņš norāda, ka šī vasara sviestmaižu ražošanas uzņēmumam ir bijusi īpaši veiksmīga. Tā kā sviestmaizes ir “Fresh Food Production” nozīmīgākais produkts, abu rūpnīcu savstarpēji papildinošā darbība ļaus apmierināt patērētāju prasības. Agents arī norāda, ka Latvija ir uzņēmuma galvenais eksporta galamērķis – Latvijā nonāk aptuveni 20% no “Mantingas” kopējā eksporta. Lielāko daļu no tā veido saldēti produkti, piemēram, smalkmaizītes, maize, virtuļi, un gandrīz trešdaļa no apjoma – sviestmaizes. “Mantingas” pārstāvji norāda, ka “Fresh Food Production” Rīgā nodarbina 65 darbiniekus. Visi darbinieki saglabās savas pozīcijas un ražošanas aktivitātes turpināsies, nodrošinot kvalitatīvu produkciju klientiem no Latvijas.

Uzņēmuma “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons skaidro: “Svaigās pārtikas ražošana ir augošs bizness, tomēr tirgū dominē privāto preču zīmju produkti. Tirgus specifikas dēļ šis ir vienīgais biznesa virziens, kur “Orkla Latvija” galvenokārt pilda ražotāja funkciju citu preču zīmju produktiem. Svaigās pārtikas ražošana nav mūsu centrālā kompetence, tādēļ tika lemts par šīs daļas biznesa nodošanu attiecīgās kategorijas profesionāļu rokās, lai mēs varam turpināt attīstīt spēcīgus vietējos zīmolus mūsu pamata kompetences jomās.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.