Foto – LETA

Bonus – Malus klases juridiskām personām pasliktinās 0

Bonus – Malus klašu samazinājums īpaši attiecināms uz kravas un pasažieru pārvadātājiem, un šī tendence, ka kravas transportlīdzekļu un autobusu vadītāji izraisa arvien vairāk ceļu satiksmes negadījumu, ir vērojama ne tikai par pērno periodu, bet jau vairākus gadus pēc kārtas.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Sist viņu vajag!?” Bijušais bokseris Mairis Briedis komentē savas emocijas saistībā ar Rosļikova ievēlēšanu 63
Kokteilis
atbrīvoties no ļaunās acs un atjaunot spēku: rituāli katrai zodiaka zīmei
“Nebija sūdzību par pašsajūtu…” Anatolija Danilāna ģimenē piedzīvots vissmagākais zaudējums
Lasīt citas ziņas

Saskaņā ar LTAB sistēmas datiem pēc ikgadējā klašu pārrēķina Bonus – Malus klases ir piešķirtas gandrīz 1,07 miljoniem privātpersonu un 160 000 juridisko personu. Salīdzinājumā ar 2012. gada pārrēķina datiem palielinājies gan fizisko, gan juridisko personu skaits, kurām tiek piešķirtas Bonus – Malus klases. Fiziskajām personām pieaugums ir par 40 000, bet juridiskām – 6770. Tomēr analizējot fizisko un juridisko personu iedalījumu pa Bonus – Malus klasēm, vērojams, ka privātpersonām vidējā Bonus – Malus klase no gada uz gadu palielinās, kas liecina, ka autoīpašnieki kļūst arvien apzinīgāki. Savukārt juridiskām personām aina ir pilnīgi pretēja, jo vidējā Bonus – Malus klase ar katru gadu pasliktinās.

“Kravas transportlīdzekļu lietošana gadu no gada kļūst arvien riskantāka un nevērīgāka. Tas pats attiecas uz autobusiem, kuri veic pasažieru pārvadāšanu. Šis jautājums ir ļoti svarīgs ne tikai tāpēc, ka, pazeminoties Bonus – Malus klasei, nāksies maksāt augstāku OCTA cenu, bet tāpēc, ka, neuzmanīgi vadot transportlīdzekli, tiek apdraudēta satiksmes drošība,” situāciju skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.