Foto – LETA

Bonus – Malus klases juridiskām personām pasliktinās 0

Bonus – Malus klašu samazinājums īpaši attiecināms uz kravas un pasažieru pārvadātājiem, un šī tendence, ka kravas transportlīdzekļu un autobusu vadītāji izraisa arvien vairāk ceļu satiksmes negadījumu, ir vērojama ne tikai par pērno periodu, bet jau vairākus gadus pēc kārtas.

Reklāma
Reklāma
“Mēs esam pagodināti!” Kāds jaunais pāris uz kāzām ielūdzis Edgaru Rinkēviču un priecājas, kā viss izvērties 22
Kokteilis
Šodien sāksies astronomiskais rudens – 3 zodiaka zīmēm tas nesīs jaunas, negaidītas iespējas
Viņu tur ir simtiem – Putina “ēnu flote” pārpludinājusi Baltijas jūru: krasta apsardze atklāj satraucošas detaļas
Lasīt citas ziņas

Saskaņā ar LTAB sistēmas datiem pēc ikgadējā klašu pārrēķina Bonus – Malus klases ir piešķirtas gandrīz 1,07 miljoniem privātpersonu un 160 000 juridisko personu. Salīdzinājumā ar 2012. gada pārrēķina datiem palielinājies gan fizisko, gan juridisko personu skaits, kurām tiek piešķirtas Bonus – Malus klases. Fiziskajām personām pieaugums ir par 40 000, bet juridiskām – 6770. Tomēr analizējot fizisko un juridisko personu iedalījumu pa Bonus – Malus klasēm, vērojams, ka privātpersonām vidējā Bonus – Malus klase no gada uz gadu palielinās, kas liecina, ka autoīpašnieki kļūst arvien apzinīgāki. Savukārt juridiskām personām aina ir pilnīgi pretēja, jo vidējā Bonus – Malus klase ar katru gadu pasliktinās.

“Kravas transportlīdzekļu lietošana gadu no gada kļūst arvien riskantāka un nevērīgāka. Tas pats attiecas uz autobusiem, kuri veic pasažieru pārvadāšanu. Šis jautājums ir ļoti svarīgs ne tikai tāpēc, ka, pazeminoties Bonus – Malus klasei, nāksies maksāt augstāku OCTA cenu, bet tāpēc, ka, neuzmanīgi vadot transportlīdzekli, tiek apdraudēta satiksmes drošība,” situāciju skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.