Publicitātes foto

“220.lv” tirgos arī “NS King” apavus. Vai pircējam būs izdevīgāk? 0

Igaunijas apavu tirgotājs “NS King” (SIA “NITTIS”) ir pievienojies lielākā e-komercijas uzņēmuma Baltijā “Pigu Grupa” izveidotajai “marketplace” platformai. Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs “Pigu Grupai” piederošajos veikalos, tajā skaitā “220.lv”.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 42
TV24
Mūrniece: “Notiek psiholoģiskās operācijas pret mūsu iedzīvotājiem. Tiek mēģināts manipulēt un radīt nedrošības sajūtu”
“AstraZeneca” paziņo, ka tā ir sākusi savas Covid-19 vakcīnas izņemšanu no apgrozības visā pasaulē
Lasīt citas ziņas

“NS King” darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā “Rieker”, “Mustang”, “Bugatti” un vēl citus.

Šobrīd “NS King” visos “Pigu Grupas” internetveikalos piedāvā vairāk nekā 1000 dažādu apavu modeļus vīriešiem, sievietēm un bērniem, kopumā piedāvājot 48 zīmolu preces.

Tuvāk klientiem

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pievienošanās “Pigu Grupas” tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē.

“Pigu Grupas” maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties “Pigu Grupai”, mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi,” norāda “NS King” e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

“NS King” e-komercijas vadītājs arī atklāj, ka mainīt klientu paradumus šodien ir daudz sarežģītāk nekā mainīt uzņēmuma uzvedību, tāpēc ar savām precēm ir nepieciešams doties tur, kur pircējiem ir visērtāk.

Lai arī “NS King” ir 3 gadu pieredze e-komercijas biznesā, uzņēmums arī atzīst, ka viens no lielākajiem izaicinājumiem ir pārvaldīt loģistiku – nodrošināt lielu piegādes ātrumu un raitu savienojumu plašajā veikalu ķēdē. Tirgošanās tāda veida platformās kā “marketplace” ir jo īpaši svarīga aktīvo sezonu laikā, kādas tiek piedzīvotas svētku vai izpārdošanu laikā.

Mēģināja arī “Amazon” un “Ebay”

Turpina A. Maksimiks: “Pārdošanas rezultāti ir iepriecinoši, jo redzam, ka apjomi pieaug katru dienu. Šī ir mūsu pirmā pieredze, izmantojot tirdzniecības platformu.

Līdz šim esam mēģinājuši iekļūt “Amazon” un “Ebay”, bet “Pigu” kļuva par pirmo tiešsaistes tirdzniecības platformu, kurā esam uzsākuši tirdzniecību. Tāpēc esam pateicīgi “Pigu” komandai par palīdzību un atbalstu.”

Vairāk nekā 1100 kompāniju

Reģistrācijai Marketplace pieteikušās vairāk nekā 1100 kompānijas
Par sadarbību ar “NS King” un “marketplace” attīstību stāsta „Pigu Grupas“ izpilddirektors Daiņus Ļuļis: „NS King“ ir viens no lielākajiem un pieredzes bagātākajiem modes preču tirgotājiem Baltijas valstīs, tāpēc esmu gandarīts, ka esam pirmā tiešsaistes tirdzniecības platforma, kurai zīmols ir pievienojies.

Reklāma
Reklāma

Dažu mēnešu laikā kopš darbojas “marketplace”, reģistrācijai ir pieteikušās vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trīs Baltijas valstīm. To vidū ir gan lielie tīkli kā „NS King“, gan mazie un vidējie uzņēmumi, e-komercijas uzņēmumi, kā arī tie, kas līdz šim tirgojušies tikai klātienes veikalos.

Līdz ar “marketplace” pieteikumu, arī mūsu produktu klāsts ir paplašinājies par vairākiem tūkstošiem vienību mēnesī.”

Tirdzniecībai “marketplace” var pieteikties tie, kuri vēlas pievienoties un pārdot preces Baltijas tirgū. Pēc pieteikuma veikšanas “220.lv” komanda sazinās ar uzņēmumiem, kas ir aizpildījuši pieteikumu un palīdz veikt tālāko reģistrāciju. Ar šī projekta palīdzību „Pigu Grupa“ plāno dažu gadu laikā dubultot piegādātāju skaitu.

Pircējam jāseko cenām

Lai gan “NS King” apavi tagad ir nopērkami arī “220.lv”, tomēr pircējiem būtu jāuzmanās un jāpaseko līdzi cenu politikai. Kā novēroja “La.lv”, pašlaik interneta veikalā “NS King” apvai ir krietni dārgāki nekā šī paša tirgotāja interneta veikalā.

Ekrānuzņēmumi no interneta veikaliem

“lv.nsking.eu” pašlaik ir atlaides apaviem līdz 50%. Savukārt, pērkot to pašu zīmolu, tādus pašus apavus, cena ir tāda pati kā sākotnēji norādītā “NS King” tiešsaistes tirgotavā.

Piemēram, “Rieker” vīriešu ziemas šņorzābaki “220.lv” maksā 109,95 eiro, savukārt tieši šādi paši zābaki “lv.nsking.eu” ir nopērkami ar 30% atlaidi un maksā 76,97 eiro.

Savukārt ziemas puszābaki “Saiwit” “220.lv” nopērkami par 59,95 eiro, bet “NS King” tirgotavā tie ir uz pusi lētāki, un nopērkami par 29,98.

Pašlaik gan “220.lv” ir īpaša akcija, kuras laikā minētās preces tiek bez maksas piegādātas uz mājām Bezmaksas piegāde uz mājām un “Omniva” pakomātiem.

Savukārt, ja pirksiet apavus “NS King” interneta veikalā, par piegādi būs jāmaksā. Piemēram, izvēloties “Omniva” kurjeru, Rīgā par pirkumu jāpiemaksā 2,95 eiro. Savukārt uz “Omniva” pakomātu piegādes maksas nav.

Uzziņa:

Pigu Grupa, kurai pieder tiešsaistes veikals “220.lv” Latvijā, “Pigu.lt” Lietuvā un “Kaup24.ee” Igaunijā, ir lielākais e-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs.

Kopš 2015. gada Pigu grupu pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā MCI. Šī ir pirmā un vienīgā Lietuvas kompānija, kas trīs gadus pēc kārtas ierindojas starp pieciem visstraujāk augošajiem Centrāleiropas tehnoloģiju uzņēmumiem.

2018. gada beigās “Pigu Grupa” paziņoja par apvienošanos ar vienu no Polijas e-komercijas tirdzniecības līderiem “Morele”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.