Publicitātes foto

Efektīvā darba gads. Aug Huawei peļņa 0

Autors: Haralds Teiermanis

Tehnoloģiju koncerns aizvadījis izaicinājumiem bagātu gadu – par spīti ieņēmumu kritumam, visā pasaulē teju vai 195 tūkstoši Huawei nodarbināto spējuši radīt ievērojamu peļņu Ķīnas uzņēmumam, tika atklāts Huawei finanšu rezultātu izziņošanai veltītajā preses konferencē. Uzņēmuma peļņa salīdzinot ar iepriekšējo finanšu gadu pieaugusi par ievērojamiem 75,9 procentiem un veido iespaidīgu 17,84 miljardu dolāru skaitli ar kuru Huawei var pamatoti lepoties.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba” 85
Lasīt citas ziņas

“Patiesā Huawei vērtība ir mūsu spējā, mūsu komandā un tajās platformās, kuras esam spējuši izveidot pateicoties mūsu ilgtermiņa investīcijām pētniecībā un attīstībā un tieši te meklējama panākumu atslēga ilgtspējai un sekmīgai konkurētspējai” uzsvēra Huawei finanšu direktore Menga Vanžou (Meng Wanzhou).

Viena no uzņēmuma vērtībām jau kopš tā dibināšanas tālajā 1987.gadā bijusi prasība investēt ik gadu ne mazāk kā desmit procentus peļņas attīstībā. Pēdējo gadu laikā tradicionāli šīs investīcijas tuvojās un pat bija virs piecpadsmit procentu robežas, un tas nozīmētu apmēram divus miljardus dolāru Huawei izaugsmes mērķiem. Realitātē 2021.gadā ieguldījums inovāciju izstrādē pārsniedz jebkuru optimistiskāko prognozi un, kā ziņoja Huawei šonedēļ – tas ieguldījis iespaidīgus 22,4% no savas peļņas tieši tehnoloģiju jaunradē.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jāpiezīmē, ka vairāk nekā puse – 54,8 % Huawei darbinieku pasaulē nodarbojas tieši ar šo Ķīnas tehnoloģiju koncernā tik nozīmīgo inovāciju un tehnoloģijas jaunrades izstrādes jomu.

“Mēs esam daudz gatavāki stāties pretī negaidītiem izaicinājumiem, kā jebkad agrāk,” savā runā uzvēra Vanžou. Huawei dibinātāja Rena Žegnfeja (Ren Zhengfei) meita atkal pārņēmusi uzņēmuma finanšu vadību un jūtams, ka uzņēmuma kurss uz efektīvāku darbību, pat neskatoties uz atsevišķām tehnoloģijām liktajiem šķēršļiem un tirdzniecības ierobežojumiem nav spējis mazināt uzņēmuma attīstības tempus.

No visiem uzņēmuma darbības sektoriem augošākais un vienlaikus arī viens no ienesīgākajiem aizvadītajā finanšu gadā bijis Huawei biznesa risinājumu un mākoņpakalpojumu segments.

Koncerna mākoņpakalpojumi pieejami vairāk nekā 170 pasaules valstīs un kopumā dažādus risinājumus, kuros izmanto Huawei Cloud pasaulē veido 2,6 miljoni IT speciālistu – izstrādātāju.

Viena no būtiskām inovācijām uzņēmuma mākoņpakalpojumos ir iestrādātā e-Pārvaldības sistēmu darbība, kuru aktīvi izmanto pašvaldības pasaules megapilsētās, risinājumi, kuras savā darbībā lieto pasaules vadošās komercbankas un globālās apdrošināšanas kompānijas. Tieši Huawei mākoni izmanto vairāk nekā 80% uzņēmuma dzimtenes Ķīnas top 50 interneta resursu patērētāju.

Uzņēmums izstrādājis vairāk nekā 200 unikālu lekciju par tā maķoņpielietojumu praktiskajā un teorētiskajā zinātnē un dažādās uzņēmējdarbības situācijās un šis lekciju kopums pieejams vairāk nekā 70 valsts vadošajās tehnoloģiju universitātēs.

Mēneša sākumā, Spānijas pilsētā Barselonā notikušajā vērienīgajā tehnoloģiju forumā “Mobile World Congress” Huawei valdes priekšsēdētājs Guo Pings (Guo Ping) uzsvēra, ka Ķīnas koncerns spējis iedzīvināt globālajā biznesa vidē šobrīd tik svarīgo jēdzienu ilgstpēja uzņēmuma produktos.

Reklāma
Reklāma

“Mēs esam uzstādījuši skaidru mērķi – Huawei produkti kļūs ne mazāk kā 2,7 reizes energoefektīvāki ekspluatācijā un tādējādi mūsu filozofija “mazāk vatu, vairāk bitu”, realitātē palīdzējusi mums veikt virkni tehnoloģisku atklājumu, palīdzējusi būt patiesi inovatīviem, panākt progresu materiālu izstrādē un pielietojumā Huawei dažādajos produktos,” Barselonā teica Pings.

Arī finanšu rezultātus prezentējot, koncerna vadītājs uzsvēra paļaušanos uz inovācijām, talantiem, zinātniski pētniecisko darbību un radoša gara piestrāvotu Huawei ikdienas atmosfēru, kas kopumā palīdz koncernam būt konkurētspējīgajam mainīgajā globālajā tirgū.