Publicitātes foto

Eiropas vadošais apavu tirgotājs paziņo par ienākšanu Latvijā 2

Šā gada aprīlī Latvijā darbību ir uzsācis Eiropas vadošais apavu tirgotājs – Vācijas uzņēmums “Deichmann”, kas kopš 2008. gada ir atvēris 18 veikalus Lietuvā un šogad plāno atvērt pirmo veikalu arī Igaunijā, portālam “LA.lv” atklāja “Deichmann” pārstāve Baltijas valstīs Živile Bložiene.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas
Uzņēmums saskata Baltijas valstu tirgū lielu potenciālu un sagaida šeit pozitīvus rezultātus.

“Deichmann” ir ģimenes uzņēmums un tirgus līderis Vācijas un Eiropas apavu biznesā ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. Paplašināšanās Baltijas tirgū ir daļa no “Deichmann” 2019. gada izaugsmes plāniem, un šajā reģionā uzņēmums saskata lielu potenciālu.

CITI ŠOBRĪD LASA
Publicitātes foto

“Esam priecīgi uzsākt darbību Latvijas tirgū un piedāvāt mūsu produkciju Latvijas iedzīvotājiem. Ienākšana Latvijā ir daļa no mūsu attīstības plāniem Baltijas valstīs, kurās saskatām lielu potenciālu un attīstības iespējas, tādēļ sagaidām šeit pozitīvus rezultātus,” uzsvēra Ž. Bložiene.

Savu pirmo veikalu Latvijā “Deichmann” atvēra šā gada 4. aprīlī Rīgā jaunajā tirdzniecības centrā “Akropole”, kur šobrīd nodarbina 15 darbiniekus.

Plānotās investīcijas visas “Deichmann” grupas mērogā 2019. gadā sasniedz rekordlielu summu – 285 miljonus eiro. Līdzekļi tiks ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī internacionalizācijā un digitalizācijā.

2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus. Savukārt nākamais tirgus, uz ko lūkojas uzņēmums, ir Tuvie Austrumi.

Ja tas izrādīsies veiksmīgs, ir paredzēta paplašināšanās visā Arābijas pussalā un Ziemeļāfrikā.

Bez tradīcijām bagātiem zīmoliem “Elefanten”, “Gallus” un “Medicus” tirgotājs “Deichmann” piedāvā arī “premium” segmenta apavus no “5th Avenue””.

Uzņēmuma “Graceland” kolekcija jauniešiem, savukārt daudziem sportistiem “Victory” sporta apavi. Klāstu papildina arī zīmoli “Adidas”, “Nike” un “Fila”, kā arī dažādi aksesuāri.

Publicitātes foto
“Uzņēmumam ir jākalpo cilvēkiem” – tāda no paša sākuma ir bijusi “Deichmann” grupas korporatīvās misijas filozofija, skaidro uzņēmuma pārstāvji.

Viņi piebilst, ka “Deichmann” cenšas sekot šim principam, un tas atspoguļojas visās uzņēmuma darbības jomās – no komunikācijas ar patērētājiem līdz palīdzībai cilvēkiem, kuriem ir nepieciešams atbalsts.

Turklāt ģimene, kurai pieder “Deichmann”, pati uzņemas aktīvu lomu dažādos sociālajos projektos gan tās mītnes zemē Vācijā, gan ārvalstīs.

“Deichmann” ir tirgus līderis Vācijas un Eiropas apavu biznesā. Kopš 1913. gada tas ir ģimenes uzņēmums. Uzņēmums tika dibināts pirms vairāk nekā 100 gadiem Esenē, Vācijā, kur joprojām atrodas uzņēmumu grupas galvenā mītne.

2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus. Aizvadītajā finanšu gadā “Deichmann SE” kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums 5 miljardi eiro).

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.