Ekonomika
Bizness

FOTO: Atklāts pirmais jaunā koncepta optikas salons “Vizionette”0


Durvis vēris pirmais jauna koncepta optikas salona “Vizionette”.
Durvis vēris pirmais jauna koncepta optikas salona “Vizionette”.
Publicitātes foto

Baltijā lielākais redzes aprūpes uzņēmums “OC Vision” tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu. “Pasaules Optikas” briļļu saloni tiks pārveidoti par mūsdienīgu, inovatīvu un 21. gadsimtam atbilstošu optikas veikalu tīklu “Vizionette”.

Durvis plašākai publikai jau vēris pirmais optikas veikals “Vizionette”, kas atrodas t/c “Domina Shopping”, savukārt, otra salona atklāšanas pasākums “Galerija Centrs” gaidāms šī gada oktobrī.

“OC Vision” grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona “Vizionette” izveidē t/c “Domina Shopping” investēti 150 000 eiro.

Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.

“OC Vision” valdes priekšsēdētājs Jānis Dzenis norāda, ka kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais “Vision Express” Latvijā, pagājis vairāk nekā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā “OC Vision” ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā.

Bet pasaule nestāv uz vietas – tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts – “Vizionette”, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas, atzīmē J. Dzenis.

“Mēs esam pārliecināti, ka ikviens šeit varēs atrast savas brilles, ar kurām lepoties, un kontaktlēcas, kas derēs kā uzlietas! Turklāt, esam optikas salonu iekārtojuši mājīgi, lai ikviens tajā justos komfortabli.”

OC Vision Tirdzniecības attīstības direktore Marta Siliniece skaidro, ka uzņēmuma veiktie pētījumi liecina, ka lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes.

Tāpēc jaunā “Vizionette” koncepta ietvaros iepirkšanās būs gan izklaidējoša, gan izglītojoša. Liels uzsvars optikā ir jaunākajiem dizaineru zīmoliem – “Hugo Boss”, “Gucci”, “Marc O’Polo”, “Andy Wolf”, “Tom Tailor”, “Ted Baker”, “S.Laurent”, “Guess”, “Versace”, “Prada” u.c. unikālā vismaz 20 modeļu sortimentā, kas nav pieejams nekur citur Baltijā.

Tāpat jaunais optikas koncepts atbalstīs arī vietējos dizainerus – no nākamā gada marta pircējiem tiks piedāvāta mūsdienīgā latviešu zīmola “One Wolf” saulesbriļļu kolekcija.

Optometrista kabinets un iekārtas izvēlētas, ņemot vērā labāko Lielbritānijas un Francijas optiku pieredzi, norāda M. Siliniece. Acu atslodzei un relaksācijai pēc briļļu pirkuma “Vizionette” būs pieejama arī ekskluzīva acu SPA zona ar acu masāžas ierīci.

Tāpat optikas salonā būs pieejama briļļu pašapkalpošanās remontdarbnīca, kurā klienti ērti varēs paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles. Veikalā būs pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas “Vizionette” pudelītes iegādes, varēs paši uzpildīt bez maksas.

Jaunais zīmols “Vizionette” ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru “Pagan Ogilvy”, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veidojusi aģentūra “Colorart Media”.

“OC Vision” ir lielākais optikas un optometrijas pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs, kas rūpējas par klientu acu veselību un redzes komfortu.

“OC Vision” pakalpojumi ir saņemami 72 mazumtirdzniecības veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirdzniecībā. Uzņēmuma konsolidētais bruto apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 25 miljonus eiro.

Saistītie raksti

Uzņēmums darbojas kopš 1991.gada, tā galvenā mītne atrodas Rīgā. “OC Vision” uzņēmumu grupā ietilpst veikalu tīkli “Vision Express” Latvijā un Lietuvā, “OptiO” Latvijā un Lietuvā, “Pasaules Optika” | “Vizionette” Latvijā, veikals “Lornete” Latvijā, interneta veikals “dr.Lensor” Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirgotājs “opptica” Baltijā un NVS.

Uzņēmuma dibinātāji un attīstītāji ir Latvijas pilsoņi un optometrijas mācību spēki no Latvijas Universitātes, kas ir viena no optometrijas pētniecības un izglītības līderēm Eiropā. “OC Vision” ir optometrijas studiju programmas atbalstītājs Latvijas Universitātē.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
IM
Ingrīda Mičāne
Ekonomika
“Nebūs viesstrādnieku, raža sapūs uz lauka!” Kāpēc latvieši negrib mēnesī nopelnīt 1000 eiro? 38
1 diena
LE
LETA
Ekonomika
“airBaltic” atsāk lidojumus uz vēl diviem galapunktiem
1 diena
LA
LA.LV
Ekonomika
VIDEO. Rīgas satiksmes skandālos iesaistītais Brandavs turpmākos 10 gadus saņems 74 miljonus valsts pasūtījumu 7
1 diena

Lasītākie

LE
LETA
Veselam
Pagājušajā diennaktī atklāti pieci jauni Covid-19 inficēšanās gadījumi 1
4 stundas
IE
Ināra Egle
Latvijā
“Agri vai vēlu robežas var nākties pārskatīt.” Novadi cīnās katrs par savu identitāti 2
4 stundas
LE
LETA
Sports
Prokopčuka paziņo par aiziešanu no profesionālā sporta 1
5 stundas
LE
LETA
Latvijā
Rektoru padome: IZM izstrādātie Augstskolu likuma grozījumi ir brāķis 2
4 stundas
LE
LETA
Kultūra
Laikmetīgās mākslas muzeja projektu vēlas atdāvināt valstij 2
4 stundas