Noskaidroti "Gada preču zīme 2018" uzvarētāji
Noskaidroti "Gada preču zīme 2018" uzvarētāji
Foto: Ieva Leiniša/LETA

FOTO: Nosaukti “Gada preču zīmes 2018” uzvarētāji 0

Pasaules intelektuālā īpašuma dienā tika apbalvoti konkursa “Gada preču zīme 2018” laureāti, noskaidroja portāls “LA.lv”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “ASV aizliedz ar likumu, Latvijā tirgo uz katra stūra!” Brīdina par zīdaiņiem bīstamām precēm 13
Lasīt citas ziņas
Kategorijā “Gada preču zīme – Latvijai” balvu ieguva SIA “Zekants” par preču zīmi “Pupuchi”, bet kategorijā “Gada preču zīme – pasaulei” par uzvarētāju tika atzīta AS “Printful Latvia” preču zīme “Printful”.

Laureātu diplomus nominācijā “Gada preču zīme – pasaulei” saņēma Ilonas Gibertes preču zīme “Coo Culte” un SIA “Hortimed” preču zīme, bet nominācijā “Gada preču zīme – Latvijai” diplomi piešķirti SIA Wearedots par preču zīmi “dots.” un Arta Daugina preču zīme “Blueshockrace”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patentu valdes direktors Sandris Laganovskis norāda, ka septiņu gadu laikā konkurss “Gada preču zīme” ir kļuvis par nozīmīgu un gaidītu ikgadēju nozares notikumu.

“Pozitīvi vērtējam, ka uzņēmēji arvien vairāk apzinās reģistrētas preču zīmes vērtību un tās aizsardzības nepieciešamību, kā arī arvien vairāk saprot, cik svarīgi ir uzņēmējdarbības attīstībai radīt pievilcīgu un viegli atpazīstamu preču zīmi.”

Konkursā uzvarējušās preču zīmes turpmāk kalpos par uzņēmumu radīto produktu un pakalpojumu galvenajiem mārketinga instrumentiem, veicinot to atpazīstamību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē, uzsver S. Laganovskis.

Noskaidroti "Gada preču zīme 2018" uzvarētāji

Kopš 2012. gada konkursu “Gada preču zīme” organizē Patentu valde sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK), savukārt 2017. gadā konkursa organizatoru komandai ir pievienojusies arī Latvijas Dizaineru savienība (LDS).

Atzīmējot preču zīmes augstu pievienoto vērtību uzņēmuma tēla un tā zīmolvedības stratēģijā, LDS priekšsēdētājs Miks Pētersons norāda, ka preču zīme ir daļa no kopējās uzņēmuma identitātes.

No preču zīmes kvalitātes ir ļoti atkarīgs tas, kā tiks uztverts konkrētais uzņēmums ne tikai uzņēmēju, bet arī patērētāju vidū.

Šo gadu laikā konkursā piedalījušās vairāk nekā 630 preču zīmes, kuru vidū ir Latvijas patērētājiem plaši atpazīstami un tīkami produktu un pakalpojumu sniedzēji.

Vairums no konkursa “Gada preču zīme” laureātiem ir ražojoši, eksportējoši uzņēmumi, tie attīstās, reģistrē arvien jaunas preču zīmes, kas sniedz ievērojamu pienesumu valsts ekonomikai un nes Latvijas vārdu pasaulē, pārstāvot plašu nozaru spektru – sadzīves ķīmija, farmācija, kokapstrāde, pārtikas ražošana, tekstila izstrādājumu ražošana u. c.

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš: „Būdams šī gada konkursa “Gada preču zīme 2018” žūrijas komisijas priekšsēdētājs, novēroju, ka līdztekus visiem ļoti labi zināmiem zīmoliem gan Latvijā, gan pasaulē, sacensībā piedalījās arī pagaidām mazāk zināmi uzņēmumi, bet ar augstu attīstības potenciālu.”

“Šogad žūrijas darbs bija daudz grūtāks nekā iepriekš, jo pieteikušies bija ļoti spēcīgi zīmoli no dažādām jomām, tādējādi sacensību padarot vēl spraigāku Šī pozitīvā tendence dod cerību, ka arī nākamgad varēsim lepoties ar vēl spēcīgākiem uzņēmumiem, kuri gatavi ne tikai paši attīstīties, bet arī sniegt būtisku ieguldījumu Latvijas ekonomikas uzplaukumā.”

Apbalvošanas pasākuma ietvaros tika pasniegtas arī simpātiju balvas. Nominācijā “Gada preču zīme – pasaulei” Patentu valde pasniedza simpātijas balvu SIA “Shiro” par preču zīmi “Bistro Balts”, LTRK atzinīgi novērtēja SIA “YoPlayDo” preču zīmi, savukārt LDS savu simpātiju piešķīra 1. vietas nominantam AS “Printful Latvia” par preču zīmi “Printful”.

Reklāma
Reklāma

Nominācijā “Gada preču zīme – Latvijai” LDS atzinīgi novērtēja SIA “Plūkt” preču zīmi, LTRK – Mārtiņa un Kārļa Dambergu preču zīmi “Kalnciema ielas tirgus,” Patentu valde – SIA “Slyfox” figuratīvo preču zīmi un Starptautiskās intelektuālā īpašuma aizsardzības asociācijas Latvijas Nacionālā grupa par savu simpātiju izraudzījās SIA “AV Energy” preču zīmi “Kiwi divi”.

Iepriekšējo gadu konkursa uzvarētāju vidū ir tādi uzņēmumi kā SIA “Labie koki”, SIA “Abavas dārzi”, Valsts SIA “Latvijas Nacionālā opera un balets”, SIA “Rāmkalni”, SIA “Manilla”, SIA “Marine Insurance Services”, SIA “Milzu!”, SIA “Latvijas Piens”, Jelgavas novada pašvaldība, SIA “Lattelecom”, SIA “Enogam”, AS “Spodrība”.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.