Kas ir “Honda X-ADV 750”: motocikls vai motorollers? Domas dalās pat ekspertiem.
Kas ir “Honda X-ADV 750”: motocikls vai motorollers? Domas dalās pat ekspertiem.
Foto – Artis Drēziņš

“Honda X-ADV 750” 2

Apmulsinājusi arī inženieri Oskaru Irbīti. Pēc viņa saprašanas, ņemot vērā dzinēja atrašanos priekšgalā (gan noslēpts, bet principā puse nozāģēta no auto “Honda Jazz” dzinēja, divi cilindri, 750 cm3), balstiekārtas kompozīciju, lielo kubatūru, šķiet, ka motocikls. Es strīdos pretim: nav galvenā motocikla atribūta starp kājām, ko sauc par degvielas tvertni (ir motocikli, kam tur ir vieta bagāžai, bet vismaz vizuāli ir bāka), kas noder arī kantēšanai ar ceļgaliem līkumos. “Hondai” tur ir tukšums. Pilsētā neapšaubāmi ērti. Nekādu darbību ar kājām. Lieliska automātiskā ātrumkārba. Pakaļējā riteņa bremzes tur, kur normālam motociklam sajūga svira – pie kreisās “ručkas”, kas nozīmē, ka rūdītiem motociklistiem jāmaina refleksi. Vēl šī motocikla (?) īpašniekiem jāsamierinās, ka pretimbraucošie motociklisti vismaz pirmie necels roku sveicienam (Latvijā un arī citviet ierasts, ka motociklisti sveicinās savā starpā).
Reklāma
Reklāma
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.